فارس- همایش اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی شرکت‌های پالایشگاهی روز چهارشنبه هفته جاری با حضور رییس سازمان‌های بورس و خصوصی‌سازی، مدیرعامل شرکت بورس، کارگزار معرف و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در اصفهان برگزار خواهد شد. با توجه به عرضه سهام پالایشگاه نفت اصفهان در آینده‌ای نزدیک، روز چهارشنبه هفته جاری با همکاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران همایش اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی شرکت‌های پالایشگاهی در اصفهان برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، در این همایش یک روزه روسای سازمان‌های بورس و اوراق بهادار (صالح‌‌آبادی) و خصوصی‌سازی (کردزنگنه)، مدیرعامل شرکت بورس (رحمانی) و مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار معرف (اسکندری) سخنرانی خواهند کرد و در پایان این همایش نیز مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران (نعمت‌زاده) به ایراد سخنرانی و جمع‌بندی خواهد پرداخت.

براساس برنامه اعلامی، بعد از اتمام این همایش که با حضور مدیران شرکت‌های پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد، نشست خبری در خصوص اصل ۴۴ و پالایشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

۵درصد سهام شرکت پالایشگاه نفت اصفهان به عنوان اولین شرکت از مجموعه پالایشگاهی کشور در آینده‌ای نزدیک در تابلوی فرعی بورس عرضه خواهد شد.