کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۸۴۹هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۱درصد مربوط به خرید و ۵۹درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند. تالار سهم آشنا

دیروز تعداد ۲۳۸هزار و ۸۹۳سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۵۳میلیون ریال در تالار کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) دادوستد شد و ۱۰درصد حجم معاملات مربوط به خرید و ۹۰درصد مربوط به فروش بود. همچنین بیشترین ارزش خرید و فروش مربوط به فولاد خوزستان بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۶۰هزار و ۲۹۰سهم به ارزش ۷۱۱میلیون و ۹۵۳هزار و ۳۵۳ریال دادوستد شد که ۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۳درصد آن مربوط به فروش

سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد بیش از یک‌میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۰۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

این تعداد از میان ۱۹ شرکت بود که ۳۳درصد ارزش دادوستد را خرید و ۶۷درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به زامیاد، بیشترین ارزش خرید مربوط به فولاد خراسان و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به پتروشیمی اصفهان بود.

رشت

در معاملات روز گذشته، تعداد بیش از ۲میلیون سهم به ارزش ۶/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۳۷درصد

معاملات مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۷/۱میلیارد ریال و به تعداد ۵۳۵هزار سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۹/۲میلیارد ریال و به تعداد ۵/۱میلیون سهم بود.

سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، فجر سپاهان و زامیاد بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

ارومیه

در روز گذشته، تعداد ۷۸۰هزار و ۳۹۶سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳‌میلیارد ریال بوده است که ۲۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت فولاد خوزستان با ۶/۵۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

قم

در تالار بورس منطقه‌ای قم، تعداد ۹۴۹هزار و ۹سهم به ارزش ۴/۱میلیارد ریال داد و ستد شد. بیشترین ارزش ریالی در این تالار به نمادهای «کگل»، «فجر» و «فولاد» اختصاص داشت.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۴۵۵هزار و۷۵۲سهم به ارزش ۹۰۹میلیون ریال در تالار ایرانیان داد و ستد شد. حجم خرید ۲۶درصد و حجم فروش ۷۴درصد بود. بیشترین خرید مربوط به فولاد خوزستان و بیشترین فروش برای فولاد خراسان بود.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲۵میلیون سهم از سهام ۴۲شرکت داد و ستد شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز به ترتیب مربوط به فولادخوزستان و فولاد مبارکه اصفهان بود.