همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۲هزار و ۴۶۴سهم به ارزش ۳۰۹میلیون و ۷۲هزار و ۲۶ریال دادوستد شد که ۱۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و سیمان تهران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار سعادت‌آباد، کارگزاری سهم آشنا تعداد ۷۳هزار و ۵۵۵سهم به ارزش ۳۰۰میلیون ریال دادوستد شد و ۶درصد حجم معاملات مربوط به خرید و ۹۴درصد نیز مربوط به فروش بود.همچنین بیشترین ارزش فروش مربوط به شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۷۵۱هزار و ۲۸۷سهم به ارزش ۲/۲میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان بیش از ۳۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بوده است. سهام شرکت‌های فولاد خراسان، بانک کارآفرین و فجر سپاهان، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴۸۸هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۶۷میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۱درصد مربوط به خرید و ۷۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت فولاد خوزستان و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۴۳۵هزار و ۸۵سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر یک‌میلیاردریال بود که ۶/۴۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. همچنین فولاد خوزستان با ۸۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

شیراز

یک میلیون و ۸۲۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۶میلیارد و ۸۱۴میلیون ریال روز یکشنبه توسط ۱۷کارگزار فعال در تالار بورس منطقه‌ای شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله‌شده، ۸۰درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۲۱۶هزار و ۲۳۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۷۱میلیون ریال در تالار بورس ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۷۱درصد و حجم فروش ۲۹درصد بود. بیشترین خرید مربوط به پتروشیمی خارک و بیشترین فروش برای فولاد خراسان بود.