ایسنا- رییس سازمان اموراقتصادی و دارایی استان تهران گفت: مشمولین با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک سپه می‌توانند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

محمدرضا تجلی‌پور، دبیر ستاد واگذاری سهام عدالت استان تهران، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با بانک سپه، سود سهام عدالت به حساب مشمولین مرحله اول طرح که سهام عدالت خود را دریافت داشته‌اند و جزو افراد دارای مغایرت اطلاعات ثبت‌نام نبوده‌اند، واریز شده است. وی گفت: اسامی این سهامداران براساس شهرستان، بخش و نشانی محل سکونت و متناسب با وضعیت هر شعبه بین شعب منتخب بانک سپه ارسال و سعی شده است که سهامداران به منظور دریافت سود سهام خود حتی‌الامکان به نزدیک‌ترین شعبه بانک سپه محل سکونت مراجعه کنند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: سهامداران عدالت می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت و ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی و اصل برگه سهام، سود سهام‌عدالت خود را دریافت کنند.

وی افزود: سود سهام افرادی که به سن قانونی نرسیده باشند، به ولی یا سرپرست قانونی آنان داده می‌شود.

تجلی پور گفت: حدود ۲۰‌درصد از سهامداران به دلیل مغایرت و نقص در اطلاعات ثبت‌نام، در این مرحله سود خود را دریافت نخواهند کرد و این افراد باید به شرکت تعاونی شهرستانی جهت رفع مغایرت مراجعه تا نسبت به رفع آن اقدام کنند و سود این دسته از مشمولین در آینده پرداخت می‌شود.

دبیر ستاد واگذاری سهام عدالت استان تهران گفت: برای یک دوره یک‌ساله به هر خانوار پنج نفره، ۳۰۰هزار تومان سود سهام عدالت تعلق گرفت و از این مبلغ ۲۰۰‌هزار تومان برای خود آنها است و ۱۰۰‌هزار تومان نیز بابت قسط اول به خزانه واریز شد.

بنا به اعلام سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران، وی افزود: با توجه به افزایش مبلغ روز مجموعه سهام موجود در سبد سهام عدالت، در‌حال‌حاضر ارزش فعلی سهام عدالت حدود دو برابر ارزش اسمی آن است.