بندرعباس

بورس منطقه‌ای هرمزگان سی و سومین هفته فعالیت خود را در سال ۸۶ با چهار روز کاری سپری کرد. در این مدت تعداد ۷۸۵هزار و ۹۸۹سهم به ارزش افزون بر سه‌میلیارد و ۴۵۲میلیون ریال معامله شد که بیش از ۴۸درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۶۷۸میلیون ریال و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۷۷۴میلیون ریال بود. قم

طی هفته پیش بیش از دومیلیون سهم در تالار بورس منطقه‌ای قم به ارزش ریالی معادل هشت‌میلیارد و ۹۲۵میلیون ریال دادوستد شد. نماد شرکت‌های فولاد خراسان، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری نیرو پرطرفدارترین سهام این تالار بودند. بیشترین ارزش ریالی به «فولاد»، «فخاس» و «شخارک» اختصاص داشت.

تبریز

در هفته گذشته تعداد ۱۱میلیون و ۶۱۰هزار سهم از سهام ۷۰شرکت از سوی ۲۰کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد. ۳۷درصد معاملات را خرید سهام و ۶۳درصد معاملات را فروش سهام تشکیل داد. در مبادلات این هفته سهام سه شرکت مجتمع فولاد خراسان، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان بیشترین خریداران و سه شرکت مجتمع فولاد خراسان، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشتند.

کرج

در هفته گذشته فعالیت تالار معاملات کرج تعداد بیش از ۲۰میلیون و ۷۶۸هزار سهم به ارزش بیش از ۸۱میلیارد و ۵۳۹میلیون ریال دادوستد شد.

در بین شرکت‌های معامله شده شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان با بیش از چهارمیلیون سهم، فولاد خراسان با بیش از یک‌میلیون سهم و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با بیش از ۶۵۰هزار سهم بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت‌های فولاد خراسان با دومیلیون سهم، فولاد مبارکه اصفهان با سه‌میلیون و ۴۵۹هزار سهم و بانک پارسیان با ۶۳۹هزار سهم بیشترین حجم فروش را داشتند.

در این هفته تالار کرج با ۴درصد کل معاملات بازار رتبه اول را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای به خود اختصاص داد.

رشت

در معاملات هفته گذشته بیش از ۱۰ میلیون سهم به ارزش ۴۶میلیارد و ۶۷۶میلیون ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد.

متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۴۱درصد رسید. طی این هفته تعداد ۲۲ کد معاملاتی جدید از سوی کارگزاران فعال مستقر در تالار (۱۶شرکت کارگزاری) صادر شد. سهام شرکت‌های فولاد خراسان، توسعه معادن و فلزات، گالوانیزه فجر و بانک کارآفرین بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.

یزد

بورس منطقه‌ای یزد در هفته گذشته شاهد دادوستد تعداد بیش از چهارمیلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد ریال بود. ۳۸درصد معاملات به خرید و ۶۲درصد دیگر به فروش سهام اختصاص داشت.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد دومیلیون و ۴۴۸هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال از سهام ۳۷شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۰درصد مربوط به خرید و ۴۰درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت فولاد خراسان و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در هفته منتهی به ۱۶آبان ماه ۸۶ تعداد یک‌میلیون و ۲۴۴هزار و ۲۵۶سهم به ارزش ۴میلیارد و ۱۰۴میلیون و ۷۶هزار و ۳۶۱ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۹۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۶شرکت بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های فولاد خراسان، فولاد مبارکه اصفهان و بانک اقتصاد نوین بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.