ایران بورس - مهلت نام‌نویسی برای حضور در همایش «نقش مدیران مالی در ارتقای گزارشگری مالی» ۱۶ آبان ۸۶ به پایان می‌رسد. به گزارش روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران، برای حضور در این همایش از همه مدیران مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده بورسی، مدیران مالی کارگزاری‌ها، بانک‌ها، حسابرسان معتمد بورس، استادان رشته‌های مالی، حسابداری و اقتصاد دعوت شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌های خود را تا ۱۶ آبان به نمابر‌های شماره ۸۸۷۰۷۶۲۴ یا ۶۶۷۵۰۰۸۶ یا رایانامه paper@tse.ir ارسال کنند.

بورس و اوراق بهادار تهران، این همایش را با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و انجمن مدیران مالی حرفه‌ای در چهارشنبه سی‌ام آبان در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد کرد.

این همایش سه نشست اصلی دارد که مباحث در نظر گرفته برای هر نشست به شرح: کارکردهای مدیریت مالی در شرکت‌ها شامل کارکردهای نوین مدیریت مالی شرکت‌ها، مدیران مالی و بازار سرمایه و مدیران مالی، سیاست تامین مالی و گزارشگری مالی، نقش اطلاعات در بازارهای مالی شامل گزارشگری مالی، مقررات و ثبات داخلی، نقش نظام‌های داخلی شرکت‌ها در ارتقای گزارشگری مالی و سامانه الکترونیکی انتشار اطلاعات مالی، کارکردها و فرصت‌ها و نقش انجمن‌های حرفه‌ای در ارتقای حرفه و کارکرد آن شامل کانون‌های حرفه ای در قانون بازار اوراق بهادار، الزامات و کارکردها، رسالت، کارکرد و فرصت‌های پیشرو و لزوم تدوین، پایبندی و رعایت آیین رفتار حرفه‌ای مدیران است.