فارس- سخنگوی کانون کارگزاران گفت: با توجه به ثبت کانون در اداره ثبت شرکت‌ها، با هدف افزایش تعامل با سازمان بورس و مطرح کردن برنامه‌ها و مسائل جاری و آتی، روز شنبه جلسه‌ای با رییس سازمان بورس برگزار خواهد شد. اکبر زرگانی‌نژاد، از به ثبت رسیدن کانون در اداره ثبت شرکت در ۱۴ مهر ماه خبر داد و ابراز داشت: با توجه به این نکته که کارگزاران بورس در مورد مسائل مربوط به بازار نظراتی دارند و احساس می‌شود که باید به سازمان بورس نزدیک‌تر شد، اعضای شورا و هیات عامل کانون بعدازظهر امروز (شنبه) با رییس سازمان بورس (علی صالح‌آبادی) جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که فعالیت کارگزاران ساماندهی خواهد شد، افزود: با توجه به این مطلب که پذیرش اعضا و شروع به فعالیت شرکت‌های کارگزاری از طریق چند نهاد انجام خواهد شد، لازم به مرزبندی و نحوه فعالیت هر یک از نهادها بود که نظرات سازمان برای برنامه‌ریزی این موضوع دریافت خواهد شد.

زرگانی‌نژاد ادامه داد: ‌از طرف دیگر اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی کانون کارگزاران به اطلاع مسوولان خواهد رسید تا دیدگاه سازمان نسبت به فعالیت‌های کانون با توجه به شرایط جلب شود.

سخنگوی کانون کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا موضوع محل استقرار کانون نیز در این جلسه مطرح خواهد شد؟ گفت: از جمله موارد قابل طرح در این جلسه همین موضوع است . زرگانی‌نژاد به لزوم برگزاری این گونه جلسات به منظور افزایش تعامل اشاره کرد و ابراز داشت‌: هرچه تعامل و مشارکت بیشتر باشد، مشکلات کمتر خواهد شد و کانون کارگزاران نظرات خود را در رابطه با بازار سرمایه و مسائل آن مطرح خواهد کرد.