سنا- سازمان بورس و اوراق بهادار تعداد شهرهای آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه را افزایش داد. سازمان بورس و اوراق بهادار برای تسهیل در حضور داوطلبان در محل برگزاری آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه، محل برگزاری این آزمون را به 17 شهر افزایش داد. بر همین اساس، آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه به غیر از 14 شهر قبلی، در همدان، کیش و یزد نیز برگزار خواهد شد.

آزمون اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ آبان‌ماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.داوطلبان تهرانی می‌توانند روز پنجشنبه ۱۷ آبان‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۶ و روز آزمون در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (خیابان کارگر شمالی، خیابان جلال آل‌احمد ، جنب پل گیشا) حضور یافته و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
داوطلبانی که در سایر حوزه‌های امتحانی ثبت‌نام کرده‌اند نیز کارت ورود به جلسه خود را صبح روز آزمون در محل برگزاری دریافت خواهند کرد.
آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه در تالار معاملات بورس اوراق بهادار در ۱۶ شهر (مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان، ساری، رشت، اهواز، کرمانشاه، زاهدان، زنجان، بندرعباس، همدان، کیش، یزد و ارومیه) در سطح کارشناسی برگزار می‌شود، اما آزمون تحلیلگری بازار سرمایه فقط در تهران و در سطح کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.