تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۲میلیون سهم از سهام ۵۱شرکت دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. پتروشیمی خارک و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت. ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۸۰۱هزار و ۱۹۳سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۶۱/۴میلیارد ریال بود که ۶/۳۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۵/۲۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۹۵هزار و ۵۶۹سهم به ارزش بیش از ۹۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

۴۷درصد ارزش دادوستد به خرید و ۵۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به صنایع مس شهید باهنر و بیشترین ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران بود.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۹میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۶۵هزار و ۳۸۲سهم به ارزش ۳میلیارد و ۴۳۴میلیون و ۷۰۸هزار و ۱۵۷ریال دادوستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. پتروشیمی خارک، بانک پارسیان و باما بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳میلیون و ۲۳۸هزار سهم به ارزش ۲۲میلیارد و ۲۲۵میلیون ریال از سهام ۳۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۹درصد مربوط به خرید و ۱۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و خدمات انفورماتیک از استقبال بیشتری برخوردارند.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۳۰۷هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۳۷میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۵۰درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۹شرکت می‌باشد. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی خارک و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.