ایران‌بورس- شنبه آتی ثبت نام دوره آموزشی و فرهنگ سازی بورس ویژه زمستان آغاز می‌شود.

سیدمحمد‌هاشمی‌نژاد مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری ضمن بیان این خبر گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی عموم مردم با بازارسرمایه یازدهمین دوره آموزش و فرهنگ‌سازی بورس آغاز شد. وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آشنایی مردم با سرمایه‌گذاری در بورس و الزامات آن بود اظهار داشت: در دوره‌های گذشته استقبال مناسب مردم از برگزاری این دوره‌ها را شاهد بودیم. برهمین اساس یازدهمین دوره آموزشی و فرهنگ‌سازی بورس نیز در ۴ دی ماه سال۹۱ آغاز خواهد شد. سرمایه گذاران و عموم مردم برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از تاریخ ۲۵ آذر لغایت ۲۷ آذر ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری افزود: مجموعه دوره‌‌ها در قالب هشت جلسه آموزشی شامل موضوعات مفاهیم اولیه بورس و فرآیند سرمایه‌گذاری، سایت‌های بورس اوراق بهادار و آموزش، معاملات بر خط (Online)، معاملات آتی اوراق بهادار، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، حقوق سرمایه‌گذاران، صورت‌های مالی و روش‌های تحلیل، ابزارهای نوین مالی

خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در طبقه دوم تالار معاملات بورس اوراق بهادار تهران به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به ظرفیت محدود کلاس‌ها در زمان‌بندی تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کنند.