گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت موتوژن درنظر دارد مبلغ 200ریال به ازای هر سهم را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 88 پیشنهاد کند.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، موتوژن درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه امسال را با 226میلیاردو 800میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 343ریال پیش‌بینی کرده است. شرکت در گزارشی، سود محقق شده خود طی دوره سه ماهه منتهی به آذرماه را معادل 15درصد اعلام کرده است. همچنین درآمد حاصل از فروش موتوژن در این دوره سه ماهه با رسیدن به مبلغ 110میلیاردو 869میلیون ریال معادل 16درصد از پیش‌بینی بودجه فروش را پوشش داده است.
موتوژن اعلام کرده است: «مجتمع شرفخانه در سال مالی منتهی به آذرماه ۸۵ با تنظیم قولنامه به مبلغ سه هزارو۱۰۰میلیون ریال به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد، لیکن به علت اینکه مجتمع مزبور فاقد سنت مالکیت است قرارداد مزبور لغو و شرکت قصد دارد به طور مجدد نسبت به فروش آن اقدام کند. اما به علت نامشخص بودن اخذ سند مالکیت امکان فروش قطعی آن در سال مالی ۱۳۸۷ ضعیف است. لذا از این بابت سود و زیان حاصل از فروش آن در پیش‌بینی منظور نشده است.شرکت درباره طرح‌های در دست اجرای مندرج در گزارش فعالیت هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به آذرماه ۸۶ اعلام نموده است پروژه دینام و استارت خودروهای سواری با شرکت بوش امور مقدماتی خود را طی می‌کند که پس از قطعی شدن انتخاب ماشین‌آلات مورد نیاز پروژه مزبور طی طرح جداگانه با توجه به سرمایه‌گذاری مورد نیاز ارائه خواهد شد. از این‌رو در برنامه تولید و فروش سال ۱۳۸۷ منظور نشده و تولید آزمایشی آن در اواخر سال ۱۳۸۷ با بکارگیری قطعات منفصله آغاز خواهد شد. محصولات مزبور در سال ۱۳۸۸ در برنامه تولید و فروش شرکت قرار می‌گیرد.