ایلنا- مدیرعامل تعاونی شرکت سهامی عدالت شهر تهران از پایان یافتن ثبت‌نام و پذیرش ۸۵ درصد از مشمولان مرحله سوم سهام عدالت در شهر تهران خبر داد و گفت:

مشمولان مرحله سوم شامل کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری بودند که ثبت نام و پذیرش آن‌ها پایان گرفته است.

علی حسینی افزود: در اطلاعات تعدادی از مشمولان ثبت‌نام شده در مرحله سوم نواقصی وجود دارد که شرکت سهامی عدالت شهر تهران در حال بررسی و حل آن‌ها است.

وی از پایان یافتن هشتاد و پنج درصد کار ثبت‌نام و پذیرش مشمولان مرحله چهارم سهام عدالت شهر تهران خبر داد و گفت: قرار بود تا پایان سال ۸۷ همه مشمولان مرحله چهارم سهام عدالت ثبت‌نام و پذیرش شوند، اما به دلایلی این امر محقق نشد.

به گفته مدیرعامل تعاونی شرکت سهامی عدالت شهر تهران پانزده درصد باقیمانده مرحله چهارم شامل خانواده‌های شهدا، ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کنند.

وی از پرداخت ۹۰ درصدی سود مشمولان مرحله اول سهام عدالت در شهر تهران خبر داد و گفت: ده درصد باقیمانده نیز با تزریق سود شرکت‌های واگذار شده به سهام عدالت در بانک‌ها به مشمولان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل تعاونی شرکت سهامی عدالت شهر تهران در خصوص بازنشستگان جدید و پذیرش آن‌ها گفت: هنوز در این مورد دستورالعمل جدیدی صادر نشده است زیرا که این افراد قبلا شاغل بوده و در یکی از دهک‌هایی که تعریف شده گنجانده شده بود بنابراین لذا تا زمان دستورالعمل جدید این افراد نمی‌توانند در سهامی عدالت ثبت‌نام کنند.