سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته پیرو خبر مندرج در صفحه ۹ در تاریخ ۱۱اسفندماه ۸۷ تحت عنوان «معاملات فرابورس، اوایل ۸۸ روی تابلو» توضیحاتی را به روزنامه دنیای اقتصاد ارسال کرد.

در این نامه به دو مورد اشاره شده است که به شرح ذیل است: سازمان بورس به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی جهت اختصاص غرفه، هزینه بالایی را درخواست نمود که با توجه به تجربه سال گذشته خروجی نمایشگاه به نسبت هزینه آن ناچیز بود. از سوی دیگر سازمان خصوصی‌سازی قبلا عدم حضور خود در نمایشگاه مزبور را به برگزارکنندگان اعلام کرده بود، از این‌رو اختصاص غرفه، خلاف شئون و مناسبات اداری بوده است.

با عنایت به برگزاری یک هفته‌ای نمایشگاه سیمرغ در ایام دهه فجر در محل مصلای امام خمینی (ره) به مناسبت ارائه دستاوردهای ۳۰ساله وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، سازمان خصوصی‌سازی حضوری فعال در این نمایشگاه داشت و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان بود. حضور کارشناسان و اعضای محترم هیات‌عامل سازمان در غرفه و برگزاری نشست خبری ریاست محترم سازمان، جناب آقای دکتر حیدری کرد زنگنه با اصحاب رسانه، گویای توجه سازمان به امر اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات انجام شده و در دست انجام است. هم زمان با برگزاری نمایشگاه، انتشار گزارش عملکرد سازمان در خصوص واگذاری و ارائه آمار واگذاری‌ها برحسب ارزش واگذاری و تعداد شرکت‌های واگذار شده و آمار تفکیکی واگذاری‌ها براساس روش و همچنین عملکرد در حوزه سهام عدالت در قالب ویژه‌نامه در سه روزنامه کثیر‌الانتشار همشهری، ایران و سیاست روز صورت گرفت. طبیعتا با توجه به محدودیت زمانی برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی بعد از برگزاری نمایشگاه سیمرغ به لحاظ قواعد اطلاع‌رسانی، شرکت در این نمایشگاه ضروری به نظر نمی‌رسید. عدم مشارکت سایر نهادها که در خبر مزبور نیز به آنها اشاره شده، موید این دیدگاه است.