اصفهان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای اصفهان تعداد ۵/۶میلیون سهم به ارزش ۳/۱۳میلیارد ریال دادوستد شد. در این تالار سایپا با ارزش‌ترین سهم و پرطرفدارترین سهم شناخته شد. شیراز

در تالار بورس منطقه‌ای فارس تعداد یک میلیون و ۶۳۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۲میلیاردو ۶۰۶میلیون ریال در روز یکشنبه توسط ۱۶کارگزار فعال دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۷۳درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۴۴شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۳۱شرکت افزایش، ۹شرکت کاهش و ۴شرکت ثابت بود.

دیروز در تالار بورس فارس کلا ۲۰۹نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو و سرمایه‌گذاری ملی ایران به ترتیب با ۷۵، ۳۰ و ۱۷نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و ایران ترانسفو انجام شد.

کیش

دیروز در معاملات تالار منطقه‌ای کیش ۷۱۹هزار و ۴۱۶سهم به ارزش دومیلیارد و ۵۴۴میلیون از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت چینی ایران و سایپا، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

۱۴درصد مربوط به خرید و ۸۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

کرج

در معاملات روز یکشنبه در تالار کرج تعداد ۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۸۷۴میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۷۰درصد مربوط به خرید و ۳۰درصد مربوط به فروش بود.

در معاملات دیروز سهام ۸۰ شرکت با افزایش، سهام ۶۱ شرکت با کاهش و سهام ۳۲شرکت بدون تغییر معامله شدند.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت سایپا بیشترین حجم و ارزش خرید را به خود اختصاص داد. همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم و ارزش فروش را داشت.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۰۹هزار و ۵۶۳سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۶۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۲۶ شرکت بوده که (۱۷شرکت با افزایش قیمت- ۵ شرکت با کاهش قیمت- ۴ شرکت بدون تغییر قیمت) بود. ۷۹درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۱درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به اتومبیل سایپا بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به کاشی اصفهان است.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش ۲/۴میلیارد ریال دادوستد شد. از این میزان ۷۶درصد مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، سایپا و بانک پارسیان دارای بیشترین افزایش قیمت بودند.