گیلان

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۹/۳میلیون سهم به ارزش ۷/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۷درصد مربوط به خرید سهام بود.

طی نشست معاملات دیروز کارگزاران در کل کشور، سهام شرکت‌های مخابرات ایران، گروه بهمن و بانک کارآفرین دارای بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کشاورزی و دامپروری مگسال، دوده صنعتی پارس و پتروشیمی فن‌آوران دارای بیشترین کاهش قیمت بود.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۳۵ شرکت دادوستد شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز به ترتیب مربوط به فولاد مبارکه اصفهان و ایران ترانسفو بود.

کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۷/۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۰درصد مربوط به خرید و ۶۰درصد مربوط به فروش بود.

در معاملات امروز، سهام ۲۹شرکت با افزایش، سهام ۶۵ شرکت با کاهش و سهام ۴۱ شرکت بدون تغییر معامله شدند.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت مخابرات ایران بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت. همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم و ارزش فروش را نیز به خود اختصاص داد.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۶۳هزار و ۵۸۷سهم به ارزش ۳۰۹میلیون و ۵۸۲هزار و ۳۷۱ریال دادوستد شد که ۱۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، بانک پارسیان، مخابرات ایران و بانک اقتصاد نوین بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۵۳۸هزار و ۳۰۵سهم به ارزش ۴میلیارد و ۸۸۲میلیون از سهام ۹ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و بانک پارسیان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.