چهارمین سمینار حسابداری مدیریت با عنوان نقش مدیریت هزینه و سنجش عملکرد در موفقیت بنگاه‌های اقتصادی از سوی انجمن حسابداری خبره ایران ۲۳ و ۲۴ مهر ماه امسال در دانشگاه شهیدبهشتی تهران برپا می‌شود.

محمد منیری، دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران با اعلام این خبر گفت: در این سمینار تاثیر ثبات فضای کلان اقتصادی بر اثر بخشی و کارآیی حسابداری مدیریت، ارزیابی توان رقابتی بنگاه‌های اقتصادی ایران و مفاهیم و تکنیک‌های مدیریت هزینه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی متوازن در خدمت پیشبرد استراتژی و نقش طرازسنجی (Benchmarking) در سنجش عملکرد دیگر محورهای این سمینار دو روزه را تشکیل می‌دهد، یادآور شد: ضرورت بازنگری در الگوهای سنجش عملکرد، نقش حسابرسی عملیاتی در مدیریت استراتژیک، آموزش حسابداری مدیریت در ایران و حسابداری ناب از برنامه‌های «چهارمین سمینار حسابداری مدیریت» را تشکیل می‌دهد.

منیری افزود: «مساله حساب بی‌حساب‌ها» از جمله مباحثی است که در قالب سخنرانی اجتماعی ارائه می‌شود. همچنین جلسات پرسش و پاسخ و میزگردی در ارتباط با موضوع سمینار برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: استادان رشته‌های مالی، اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی و خصوصی، مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران و کارشناسان مالی، پژوهشگران، مدیران و سرپرستان حسابرسی، حسابرسان ارشد و حسابرسان، روسای حسابداری و روسای حسابداری صنعتی شرکت‌ها، مخاطبان این سمینار را تشکیل می‌دهند.