شرکت توسعه معادن روی ایران پرداخت ۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم را به تصویب رساند.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه معادن روی ایران روز پنج‌شنبه گذشته با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیات‌مدیره، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس در سالن هلال‌احمر زنجان برگزار شد. در این جلسه که به ریاست سیدافضل موسوی رییس هیات‌مدیره برگزار شد، گزارش عملکرد سالانه گروه توسعه معادن روی توسط مهندس قنبری مدیرعامل گروه به سهامداران ارائه شد.

قنبری در این جلسه با اشاره به حفظ موقعیت شرکت به‌رغم مشکلات عدیده ایجاد شده گفت: گروه توسعه معادن روی همواره سعی در بهبود و افزایش کیفیت محصولات، تنوع بخشی به تولیدات و افزایش سهم خود در بازارهای داخلی و خارجی داشته است.

مدیرعامل توسعه معادن روی با اشاره به وعده رییس‌جمهور در خصوص واگذاری معدن انگوران به این شرکت گفت: به‌رغم دستور صریح رییس‌جمهور و ابلاغ آن در هیات دولت تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته و به این دلیل صنعت سرب و روی با مشکلات فراوانی مواجه شده است.

قنبری در پایان با اشاره به تلاش گروه برای تامین رضایت سهامداران از همه آنها خواست در سفر آتی رییس‌جمهور به استان

زنجان خواسته‌های خود را پیگیری کنند.

در این جلسه پس از ارائه صورت‌های مالی و تصویب آنها مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۲۵۰ ریال سود خالص بین سهامداران تقسیم شود.

در ادامه، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به منظور تغییر اساسنامه شرکت و تطبیق آن با اساسنامه تیپ پیشنهادی سازمان بورس تشکیل شد که پس از مطابقت موارد موردنظر، تغییرات به تصویب مجمع رسید.