گروه بورس - شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر تا تاریخ ۱۱ تیرماه ۸۷، توانست ۱۶۱ریال از پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی جاری را پوشش دهد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «وصنا» درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۷ را با سرمایه ۵۰۰میلیارد ریالی مبلغ ۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است که در چهار ماه نخست امسال معادل ۸۳درصد از این پیش‌بینی را نسبت به بودجه محقق کرد. این در حالی است که پیش‌بینی درآمد هر سهم «وصنا» در مقایسه با سال‌مالی گذشته ۶۹درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۷ را در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۸۶ مبلغ ۱۳۳ریال، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۸۷ مبلغ ۱۵۰ریال و در تاریخ دوم تیرماه امسال مبلغ ۱۹۳ریال (به بازار انعکاس نیافته است) اعلام کرده است. شرکت دلایل تعدیل را عمدتا افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ناشی از افزایش در سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر (عمدتا بانک اقتصاد نوین) افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، افزایش هزینه‌های مالی ناشی از افزایش در تسهیلات دریافتی و اخذ ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری بابت شرکت صنایع شیر ایران عنوان کرده است.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم سود عملکرد سال ۸۷ را پس از کسر سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها و موارد مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل مطالبات و سود سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. «وصنا» سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های همین دوره را مبلغ ۵/۸۷میلیارد ریال اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۴۷درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها مبلغ ۴۳میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال افزایش و سود عملیاتی ۱۳۸درصد افزایش داشت.