ایرنا- مدیرعامل شرکت ایران‌پویا در مراسم افتتاح خط تولید جدید یخچال فریزر ۱۸ فوت (کمبی) بدون برفک، یخچال‌ دی‌فراست و فریزر نوفراست ۱۵ فوت این شرکت، گفت: برای راه‌اندازی این خطوط علاوه بر بهره‌گیری از امکانات موجود، چهارمیلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید صورت گرفته است.

احمد علیمحمدی در این مراسم که با حضور رییس سازمان صنایع و معادن بنیاد مستضعفان برگزار شد، با بیان اینکه در صورت نبود این امکانات بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته باید ۵/۲میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شرکت صورت می‌گرفت، افزود: تولید محصولات جدید در این شرکت در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کننده متناسب با فن‌آوری‌های نوین و روز انجام شده است. وی با اشاره به تغییر سلیقه مردم در تهیه کالاهای اساسی گفت: اکثر شرکت‌ها از جمله این شرکت با انجام تحقیقات مناسب از بازار مصرف و شناسایی نیاز بازار، از طریق معاونت فروش شرکت به طراحی، تولید آزمایشی و تولید انبوه این دو محصول اقدام کرده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: تولید یخچال فریزر (کمبی) بدون برفک از سال ۱۳۸۳ در دستور کار این شرکت قرار گرفت که پس از طی مراحل تولید آزمایشی سرانجام تولید انبوه آن در روز جاری آغاز شد.

مدیرعامل این شرکت تولیدی با بیان آنکه تولید یخچال دی‌فراست و فریزر بدون برفک در ابتدای سال قبل مورد توجه قرار گرفت، گفت: تولید آزمایشی اولیه این محصول پس از طراحی در ۳۰ شهریور ماه ۸۶ شروع و انبوه آن از روز جاری در روند تولیدات اصلی شرکت قرار گرفت.

وی استقبال بیشتر از تولیدات خارجی در مقایسه با تولیدات ساخت داخل را رد کرد و گفت: کالاهای خارجی را معمولا دهک‌های بالای جامعه مصرف می‌کنند و دهک‌های دوم تا چهارم نیز تا حدی از این کالاها استقبال می‌کنند، اما دهک‌های پنجم تا دهم به طور عمده از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.