گروه بورس- مدیرعامل مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند اعلام کرد: رویکرد جدید این مجتمع، بر ارتقای تولید و افزایش مزیت‌های کیفی است.

مهندس محسن خادم عرب‌باغی افزود: سال گذشته در این مجتمع ۱۳۰ دستگاه انواع محصول به تولید رسیده بود که با آغاز تحولات، در ابتدا دستیابی به ۲۲ دستگاه انواع محصول در اردیبهشت ماه سال جاری محقق شد. این میزان در مقایسه با مدت مشابه به سال قبل از افزایش رشد ۴۴۰درصدی تولید حکایت داشت.

وی افزود: در خرداد ماه امسال نیز آمار تولید به ۴۵ دستگاه رسیده است که بر این اساس در مدت دو ماه از سه ماهه نخست سال ۸۷، نیمی از کل تولیدات مجتمع در سال گذشته، از خط تولید خارج و به حوزه فروش تحویل گردید.

مهندس عرب‌باغی با اشاره به اینکه برنامه این مجتمع برای تولید انواع محصول از ماه‌های جاری به تدریج وارد فاز جدیدی از رشد خواهد شد، افزود: تولید ۶۰ دستگاه در تیر ماه سال جاری، در برنامه کاری مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند پیش‌بینی شده است که این میزان از مرداد ماه و با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به ماهانه یکصد دستگاه در ماه افزایش و این روند نیز تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: تولیدات مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند علاوه بر بازار داخلی، در آینده نزدیک در بازارهای خارجی نیز به فروش خواهد رسید که نمایانگر تحولات و پیشرفت‌های این مجتمع است.

اعلام نحوه فروش ویژه تولیدات لیفت‌تراک‌سازی سهند

همچنین مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند نحوه فروش انواع محصولات تولیدی خود را با شرایط ویژه اعلام کرد. براساس اعلام رابط‌عمومی مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند، فروش ویژه تولیدات این مجتمع به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن اعمال می‌شود.

این گزارش حاکی است فروش ویژه محصولات تولیدی مجتمع لیفتراک‌سازی سهند با تخفیف ۵درصد همراه بوده و متقاضیان خرید از تاریخ اول لغایت پایان تیرماه سال‌جاری می‌توانند نسبت به خرید محصول مورد نظر از طریق دفاتر فروش مجتمع اقدام کنند. مجتمع لیفت‌تراک‌سازی سهند که در خردادماه سال‌جاری توانست با دستیابی به رکورد تولید ۴۵ دستگاه در ماه، میزان یک سوم کل تولید سال گذشته را محقق کند، با رویکرد ارتقای تولید و مزیت‌های کیفی در صدد تحویل به موقع تولیدات مورد تقاضای خریداران است به طوری که در جدول فروش ویژه این مجتمع که شامل انواع لیفت‌تراک برقی، لیفت‌تراک دیزلی و دوگانه‌سوز ۵/۲ تا ۴ تن، لیفت‌تراک دیزلی ۵ و ۸ تن، لیفت‌تراک دیزلی هیدرواستاتیک ۲ و ۵/۲ و ۳ تن، یدک کش برقی و یدک‌کش دیزلی و دوگانه‌سوز است تاریخ تحویل عمدتا ۱۵ روز کاری پیش‌بینی شده است.