گروه بورس- تولید محور خودرو درآمد حاصل از فروش امسال خود را با ۵۴درصد افزایش در مقایسه با سال مالی قبل پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «خمحور» پیش‌بینی کرد امسال از فروش محصولات خود مبلغ یک‌هزار و ۶۷میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال درآمد داشته باشد. «خمحور» درآمد هر سهم امسال را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد محور خودرو برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد فروش ۵۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد.مطابق اطلاعات دریافتی هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم ۱۰۰درصد از سود قابل تقسیم را پس از کسر تعدیلات و کسورات قانونی به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

شرکت ۳۴/۱درصد از سهام بانک پارسیان (با سرمایه ۵۰۰۰میلیارد ریال) به بهای تمام شده ۴۵میلیارد و ۳۵۹میلیون ریال را در اختیار دارد که درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سال مالی ۸۶ و ۸۷ ناشی از سود نقدی سهام مذکور است. همچنین شرکت اعلام کرده است که برنامه فروش سهام بانک پارسیان را با توجه به تصمیمات هیات‌مدیره، تقاضای بازار و منافع شرکت در دستور کار خود دارد.