شرکت خوراک دام پارس (سهامی عام) به ازای هر سهم مبلغ 900ریال سود پرداخت می‌کند.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خوراک دام پارس، روز یکشنبه 29/2/87 با حضور 89درصد سهامداران حقوقی و حقیقی، اعضای هیات‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس اوراق‌بهادار در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست مهندس خسرو شریف از سازمان اقتصادی کوثر، نظارت دکتر رحیمیان و فرهاد رمضان و دبیری مهندس صادق محمدی، مدیرعامل شرکت برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد سالانه هیات‌مدیره در سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۸۶ توسط مدیرعامل و نیز ارائه و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی توسط سلیمانی مدیرمالی شرکت و تصویب آنها مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۹۰۰ریال سود به هر سهم اختصاص یابد، همچنین مبلغ یک‌میلیارد ریال به عنوان اندوخته قانونی منظور شد.
علیرضا صادق محمدی، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در جلسه مجمع با اشاره به موفقیت‌های شرکت، شامل کسب حداکثر سود و کسب عنوان شرکت برتر در صنعت خوراک دام و طیور از سوی وزارت جهاد کشاورزی و کسب گواهینامه مدیریت کنترل کیفیت و کسب رتبه دوازدهم اطلاع‌رسانی و شفافیت در تالار فرعی بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
وی با اشاره به فروش بیش از ۷۰هزار تن انواع خوراک دام و طیور و حیوانات آزمایشگاهی، علل افزایش فروش محصولات را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایجاد بازارهای هدف، حفظ مشتریان خوب و حذف مشتریان بدحساب، بازاریابی و حضور در نمایشگاه های مختلف، برگزاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی دام و طیور در استان‌ها و ایجاد بازار فروش خوراک دامی درمواقع شیوع بیماری‌های فوق حاد مرغی، مهم‌ترین دلایل افزایش فروش محصولات شرکت در سال مالی گذشته بود.
صادق محمدی در ادامه، پیشنهادات هیات‌مدیره در خصوص رفع موانع و مشکلات شرکت را توضیح داد و گفت: توسعه فعالیت شرکت به منظور حضور در بازار آبزیان، استفاده از توانمندی‌های بالقوه شرکت‌های هلدینگ در راستای رشد و توسعه بازارهای اجاره، مشارکت یا ایجاد کارخانه‌های چندمنظوره در بازارهای هدف و ایجاد سردخانه و کشتارگاه طیور در راستای کاهش ریسک می‌تواند بسیاری از مشکلات شرکت را رفع کند. وی سپس به تشریح صورت‌های مالی شرکت پرداخت و گفت: فروش خالص محصولات شرکت در سال 86 مبلغ 259میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به سال مالی 85 از رشدی معادل 41درصد برخوردار شده است. به گزارش دنیای اقتصاد، پس از تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود سهام، جلسه مجمع فوق‌العاده شرکت با حضور 89درصد سهامداران برگزار شد.در این جلسه که به منظور تغییر اساسنامه شرکت و انطباق آن با اساسنامه تیپ پیشنهادی سازمان بورس برگزار شد، موارد لازم برای تغییر اساسنامه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از تایید به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.