گروه بورس- سرمایه‌گذاری سپه درآمد هر سهم دوره مالی سه ماه منتهی به آذرماه امسال را با یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۶شهریور امسال پایان سال‌مالی شرکت از پایان شهریور ماه به پایان آذر ماه تغییر یافت و مقرر شد اولین دوره مالی جدید شرکت به صورت ۳ماهه، از ابتدای مهر ماه سال ۸۵ آغاز شود و آذر ماه سال ۸۵ به پایان برسد. بر این اساس شرکت پیش‌بینی عملکرد دوره مالی ۳ماه منتهی به آذرماه را ارائه کرده که با عملکرد سال‌مالی قبل قابلیت مقایسه ندارد.

هیات‌مدیره «وسپه» تقسیم سود به میزان ۱۰درصد سود پیش‌بینی شده دوره مالی ۳ماه منتهی به ۳۰/۹/۸۵ را در نظر دارد.

بنابراین اطلاعات سرمایه‌گذاری سپه درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به تابستان ۸۵ را با یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریال سرمایه در تیرماه مبلغ ۱۴۲ریال و در ۲۲مهرماه مبلغ ۱۴۸ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر با اهمیت در پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات آن تغییر داشته که شرکت دلایل آن را عمدتا کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به‌دلیل تغییرات در سود هر سهم شرکت‌های سرمایه‌پذیر، کاهش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها به‌دلیل کاهش نرخ سهام و عدم انجام معاملات مربوطه و حذف ذخیره برآوردی کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها اعلام کرده است.