فارس- آمار بازدید از ۱۰ نماد برتر هفته گذشته بورس حاکی است حدود ۳۰درصد از ۱۶۲‌هزار بازدید به عمل آمده مربوط به نماد معاملاتی سه شرکت گروه روی بوده است. طی هفته گذشته و در عرض ۴ روز کاری کاربران اینترنتی بازار سهام در مجموع ۱۶۲‌هزار بازدید از ۱۰ نماد بورس به عمل آوردند که شرکت‌های فرآوری مواد معدنی با بیش از ۲۰‌هزار، ملی سرب و روی با ۱۹هزار و ۴۸۸ و باما با ۱۸هزار و ۹۲۴ و در مجموع ۵۸‌هزار و ۹۸۷ بازدید از کل بازدیدها را به خود جلب کردند.

این سه شرکت که به تازگی مورد بازگشایی نماد معاملاتی در بورس واقع شده‌اند در شرایطی رتبه‌های اول تا سوم بیشترین بازدید را نصیب خود کردند که نماد معاملاتی پتروشیمی اصفهان با ۱۷هزار و ۵۶۷ بازدید در رتبه چهارم ایستاد و هپکو با توجه به ۱۵هزار و ۳۳۰ دفعه‌ای پله پنجم را از آن خود کرد.

نماد شرکت‌های تراکتورسازی و چادرملو نیز در بیش از ۱۴هزار دفعه مورد برسی واقع شدند.

وضعیت عرضه و تقاضای قیمت سهام حق تقدم کالسیمین در ۱۴هزار و ۵۸۹ دفعه مورد توجه فعالان حقیقی و حقوقی بازار سهام واقع شد و رتبه هشتم را از آن خود کرد.

در پله‌های نهم و دهم نیز نماد شرکت‌‌های پتروشیمی اراک و سرمایه‌گذاری معادن فلزات حدود ۱۳هزار دفعه قرار گرفتند.

گزارش فارس می‌افزاید: در مجموع می‌توان چنین نتیجه گرفت که به جز بازدید حدود ۳۰هزار دفعه از دو شرکت هپکو و تراکتورسازی شرکت‌های دو صنعت فعال در صنعت روی و پتروشیمی حدود ۱۳۲‌هزار بازدید کاربران را متوجه خود کردند.

از جمع ۱۰ شرکت یاد شده، ملی سرب و روی و هپکو مربوط به تالار فرعی بوده و ۸ شرکت دیگر از تالار اصلی بودند.