معرفی سایت شرکت تکین‌کو

گروه بورس - بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت تکین‌کو می‌توانند از طریق سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.techinco.net به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. شرکت تکین‌کو یک شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی است که مشتریان و سهامداران آن می‌توانند به آدرس مزبور مراجعه کنند.

به محض ورود به سایت این شرکت عکس چرخ‌دنده‌هایی را می‌بینید که درست در وسط سایت گذاشته شده است.

در سمت راست این سایت لینک‌هایی بدین قرار آمده است: درباره شرکت، خدمات، کیفیت و خدمات مشتری، خبرها، کاریابی و استخدام، سهام، تماس با شرکت. اگر بر روی لینک سهام کلیک کنید، صفحه‌ای پیش‌رویتان باز می‌شود که از دو بخش تشکیل شده است. یکی برنامه‌ زمانبندی پرداخت سود سهام و دیگری اطلاعیه مجمع عمومی عادی سالانه. با کلیک بر روی برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام، اطلاعیه این برنامه در اختیار سهامداران این شرکت قرار می‌گیرد.

همین‌طور اگر بر روی اطلاعیه مجمع عموی عادی سالانه کلیک کنید، اطلاعات مربوط به مجمع عمومی تکین‌کو پیش رویتان باز خواهد شد، این قسمت برای سهامداران شرکت در این سایت قرار گرفته است.

در قسمت خدمات شرکت تکین‌کو شما می‌توانید از خدمات بازرسی فنی این شرکت در کلیه مراحل پیشرفت پروژه‌ها در واحدهای عظیم صنعتی به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با خبر شوید.

به طور کلی سایت شرکت تکین‌کو خیلی پربار نیست و در اکثر لینک‌هایی که موجود است، اطلاعات چندانی به چشم نمی‌خورد که امیدواریم در آینده نزدیک مسوولان فنی این سایت نسبت به هرچه پربارتر کردن این سایت اقدامات مقتضی را انجام دهند.