یزد

روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸۹۶هزار و ۶۸۰سهم به مبلغ سه‌میلیارد و ۷۸۵میلیون و ۶۵۰هزار و ۳۸۳ریال مبادله شد.

بیشترین تعداد خریدار را سهام ملی سرب و روی ایران با ۲۶نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام ملی سرب و روی ایران و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام صندوق بازنشستگی انجام شد. همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۸هزار و ۶۳۵سهم به ارزش۲۸۲میلیون و ۷۷۸هزار و ۴۶۶ریال دادوستد شد که ۷۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، ملی سرب و روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات و ملی سرب و روی ایران بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

اهواز

در معاملات روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۳۰۵هزار و ۷۹۴سهم به ارزش ۲میلیارد و ۲۱۸میلیون ریال مبادله شد که ۷۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود. در بورس خوزستان در مجموع ۵۶نفر در روز یکشنبه اقدام به خرید سهام کردند. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب بانک پارسیان و باما و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی باما و بانک پارسیان انجام شد.

شیراز

در معاملات روز یکشنبه در بورس فارس تعداد ۵/۱میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال مبادله شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۱۸۲نفر در روز یکشنبه اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام ملی سرب و روی، آذر‌آب و چادرملو با ۲۴، ۱۷ و ۱۵ نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های ملی سرب و روی، چادرملو و ایران ارقام انجام شد.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای در روز یکشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۶۳۸هزار و ۸۳۵سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۶۰۹میلیون و ۱۹۶هزار ریال بود. در معاملات دیروز، بورس منطقه‌ای قزوین رتبه چهارم معاملات را در بین بورس‌های منطقه‌ای کشور به خود اختصاص داد. دیروز در تالار قزوین سهام ایران‌خودرو، مهرکام پارس و ایران ارقام بیشترین تعداد خریداران را داشت و سهام معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی خارک و ایران‌خودرو بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. ۲/۷۲درصد از معاملات یکشنبه بورس قزوین مربوط به خرید بود و ۸/۲۷درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصفهان

روز گذشته تعداد سه میلیون و ۹۹۴هزار و ۷۵۹ سهم در تالار منطقه‌ای بورس اصفهان به ارزش ۲۷میلیارد و ۸۲میلیون و ۲۷۹هزار و ۲۱۶ ریال توسط ۵۵۸ نفر سهامدار دادوستد شد. بیشترین ارزش ریالی خرید را باما در این تالار از آن خود کرد. پرطرفدارترین سهم نیز از آن ملی سرب و روی ایران بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان روز گذشته شاهد دادوستد ۵۳۱هزار و ۴۴۷سهم (متعلق به ۳۶شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۱۲۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۹درصد به خرید و ۲۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۰۹خریدار اقدام به خرید سهام کردند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۵۸۳هزار و ۲۵۰سهم از سهام ۶۹شرکت به ارزش ۹میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. بنابراین گزارش بیشترین ارزش ریالی خرید مربوط به شرکت ملی سرب و روی ایران بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی فروش نیز مربوط به باما بود.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۴۳۲هزار و ۹۹۲سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۴۲۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۹درصد مربوط به خرید و حدود ۴۱درصد مربوط به فروش سهام بوده است.در این روز فرآوری موادمعدنی، سرمایه‌گذاری توس‌گستر، نورد و قطعات فولادی و باما بیشترین شرکت‌های مورد توجه گیلانی‌ها بوند.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج، تعداد ۵میلیون و ۹۷۱هزار و ۷۶۳ سهم به ارزش ۳۲هزار و ۷۱میلیارد ریال دادوستد شد. از این مبلغ حدود ۱۵هزار و ۲۶۳میلیارد ریال مربوط به خرید سهام و ۱۶هزار و ۸۰۸میلیارد ریال مربوط به فروش سهام بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش بیش از ۵۳۰هزار و ۶۶۷ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۶۷۲میلیون ریال از سهام ۲۶ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۹درصد مربوط به خرید و ۲۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، باما و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان‌ و بلوچستان تعداد ۲۱۴هزار و ۲۴۴ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۷۵درصد آن به خرید و ۲۵درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به شرکت ملی سرب و روی ایران بود.