گروه بورس- برای اولین بار در ایران استاندارد آموزشی معامله‌گر الکترونیکی بورس‌های بین‌المللی توسط شرکت بازار بورس دات‌کام و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تهیه و تدوین شد. مدیر آموزشی شرکت بازار بورس دات‌کام با اعلام این مطلب و با اشاره به جذابیت‌های بورس‌های بین‌المللی از جمله فارکس افزود: متاسفانه بسیاری از علاقه‌مندان فعالیت در این بازار، به علت عدم اطلاعات و دانش کافی در این زمینه و انجام معامله براساس شانس، زیان‌های اقتصادی متحمل می‌شوند و همین مساله باعث شد که این شرکت، آموزش صحیح معاملات را به صورت علمی در دستور کار خود قرار دهد.

مریم غیاثوند، مدیر آموزش شرکت بازار بورس دات‌کام با اشاره به اینکه در بازار فارکس، معاملات انواع ارزهای معتبر جهان و فلزات گرانبها از طریق اینترنت انجام می‌شود، افزود: این شرکت هیچ‌گونه دخالتی در انجام معاملات ندارد و تنها به اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌پردازد.

این شرکت تخصصی‌ترین شرکت اطلاع‌رسانی در این زمینه است که برای اولین بار در ایران و با همکاری و هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به استانداردسازی شیوه آموزش علمی و حرفه‌ای روش‌های چگونگی انجام معاملات، در اینگونه بازارها پرداخته است. وی در پایان گفت: بازار فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تجاری جهان است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از مزایا و محاسن منحصر به فرد این بازار می‌توانند به سایت اینترنتی www.bazarbors.com مراجعه کنند.

در این سایت آخرین اخبار و اطلاعات و گزارش‌های روزانه از سایت‌ها و بانک‌های معتبر دنیا با هدف کاهش ضریب ریسک و انجام معاملات علمی استخراج و ترجمه شده که در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.