۸۶۴۵...۰۹۱۳: باید از مسوولان سازمان بورس و دست‌اندرکاران این بازار پرسید، در بازاری که به شفافیت شناخته‌شده است و همه‌چیز باید برای همگان آشکار باشد، چه چیزی رخ‌داده است که مساله تحقیق و تفحص از بازار سرمایه مطرح‌شده است؟

 ۳۲۴۱...۰۹۱۹: اونایی که می‌گفتن بیت کوین کجا هستند؟ یک شب ۱۶ درصد ریزش بیت‌کوین را دیدید و لذت بردید؟ اونجا هم آبشاری بفروشید مثل بورس قیمت ریزش میکنه. فقط اونجا حقوقی نداره بگید ما نبودیم حقوقی بود.

 ۵۴۰۸...۰۹۱۲: چرا هیچ‌گونه پیگیری از سوی نمایندگان مجلس برای تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بورس صورت نگرفته و فقط یک هزار میلیارد تومان از مصوبه ۱۳ هزار میلیارد تومانی شورای عالی بورس به بازار تزریق ‌شده است؟

 ۶۵۰۲...۰۹۱۴: امسال کسی شنیده یا دیده حقوقی شرکتی ضرر کرده باشه؟

 ۷۸۴۵...۰۹۱۷: مذاکرات مجدد با دو کشور کره جنوبی و ژاپن، اخبار مربوط به میانجی‌گری اروپا میان تهران و واشنگتن و اخبار مربوط به غنی‌سازی و برجام سه مساله مهم روز است. این موضوعات چه تاثیری بر بازار می‌گذارد؟

 ۵۴۰۲...۰۹۱۸: اپال بخریم یا نخریم؟

 ۵۴۵۶...۰۹۱۰: پس چرا سود سهام عدالت را واریز نمی‌کنند چند ماه گذشته ولی خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.

 ۱۰۸۲...۰۹۱۱: چرا نمایندگان مجلس به‌جای تحقیق و تفحص از بازار سرمایه‌ای که نماد شفافیت در اقتصاد کشور است به دنبال اصلاح قوانین از جمله قیمت‌گذاری دستوری برای حمایت از بازار نمی‌روند تا مسوولان با بخشنامه‌های خود نتوانند تنش و فشار را به بورس و سهامداران آن وارد کنند؟ در اندک زمانی به‌واسطه اقداماتی که صورت گرفت بسیاری از سهامداران متضرر شدند.

 ۷۸۹۰...۰۹۱۲: چرا طرح ایجاد کانون سهامداران حقیقی که چند ماه است مطرح‌شده و به دلیل نبود آن سهامداران خرد در هیچ‌یک از تصمیم‌گیری‌ها حضور ندارند و سهامداران به جد پیگیر تشکیل آن هستند از سوی نمایندگان مجلس پیگیری نمی‌شود تا گوشه‌ای از مشکلات بازار سرمایه برطرف شود.

 ۸۷۰۹...۰۹۱۵: تحقیق و تفحص از بورس، اقدام مثبتی است و باید انجام شود؛ اما در بوق و کرنا کردن این تحقیق و تفحص و سیاسی کردن کار، صحیح نیست. قطعا افزایش ریسک بازار سرمایه، در کوتاه‌مدت برای بازار سرمایه جذاب نخواهد بود. چه بسا که بعد از تحقیق و تفحص از بورس مشخص شود تخلفی صورت نگرفته و این گونه طرح موضوع کردن به اعتماد عمومی آسیب بزند. سیاسی کردن بورس از سمت هر جناحی که باشد، به نفع این بازار نیست.