۵۶۷۵...۰۹۱۲: دیروز کارگزاری مبین سرمایه از دسترس خارج شد و ما نتوانستیم معامله‌ای انجام بدهیم. کاش فریادرسی بود در این اوضاع و احوال.

 ۶۹۶۸...۰۹۱۲: فامیلی‌ بنده پسوند داشت؛ ولی چند وقت قبل عوض کردم و دیگر پسوند ندارم. آیا مشکلی برای معاملاتم در بورس به‌وجود می‌آید؟ لطفا این موضوع را پیگیری کنید و پاسخ بدهید.

 ۳۴۶۷...۰۹۱۷: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، بارها در توییتر و گفت‌وگوهای مختلف اعلام کرده است که لیست متخلفان بورسی را به رئیس قوه قضائیه تقدیم کرده است. حالا سوال من به‌عنوان یک شهروند عادی این است که تکلیف این لیست چه شد؟ آیا آقای رئیسی پیگیر تخلفات شده است؟ چرا اسامی داخل این لیست را اعلام عمومی نمی‌کنند؟ مگر مردم نامحرم هستند؟ لطفا در روزنامه خود به این موضوع رسیدگی کنید.

 ۴۵۷۷...۰۹۳۶: افراد زیر ۱۸ سال پس از رسیدن به سن قانونی آیا مجدد باید احراز هویت انجام دهند؟

 ۸۵۲۱...۰۹۱۲: کارگزاری مفید سبد‌های سهامداران را آپدیت نکرده است. چرا هر روز یک بازی جدید سر سهامداران درمی‌آورند؟

 ۷۸۵۲...۰۹۱۱: دامنه نوسان شده است بلای جان سهامداران. با این کار هر روز سهامداران را زجرکش می‌کند و زمان آنها را تلف می‌کنند. لطفا به داد سهامداران برسید.

 ۶۴۹۳…۰۹۱۲: امروز (سه‌شنبه) رئیس سازمان بورس تعیین شد. آیا انتخاب رئیس جدید می‌تواند در روندی که بازار در پیش گرفته است تاثیر داشته باشد؟ برنامه‌های ایشان برای وضعیت ایجاد شده چیست؟

 ۳۵۴۰…۰۹۳۵: متاسفانه در نماد گدنا ربات‌ها خرید و فروش می‌کنند. آیا این تخلف نیست؟ لطفا پیگیری کنید.  

 ۶۴۳۸…۰۹۱۳: اگر عرضه آبشاری تخلف است پس چرا حقوقی‌ها را تنبیه موثر نمی‌کنند؟

 ۳۵۲۸…۰۹۲۰: چرا در کشورهای دنیا بورس‌ها اینطور نیست؟ از یک طرف می‌گویند بورس ایران مستقل است اما چرا بازار باید منتظر انتخابات آمریکا یا دیگر حوادث سیاسی باشد؟ چرا اینطور بورس ما به حوادث سیاسی وابسته است؟