۶۵۲۳....۰۹۳۷: لطفا مطرح کنید چرا سهام عدالت را به شرکت‌های استانی سهام عدالت نمی‌فروشند تا این همه فروشنده‌ها عذاب نکشند و ضمنا بورس به تلاطم درنیاید.

 ۷۸۵۲...۰۹۳۵:کارگزاری بانک پاسارگاد حذف فروش سهام عدالت را فعال نکرده. لطفا پیگیری کنید.

 ۲۳۶۵...۰۹۳۶: کارگزاری بانک تجارت ۴ ماه است پولی به حسابم برای فروش سهام عدالت واریز نکرده. سایتش هم در دسترس نیست. باید از چه طریقی پیگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

 ۲۸۷۱...۰۹۱۲: چرا کارگزاری بانک صادرات سه ماه است پولی به‌حساب خیلی‌ها نریخته است. ما در کافی‌نت هر چی فروش زدیم پولی واریز نکرده‌اند. اصلا فروش هم نزده‌اند. چرا کسی در این کارگزاری پاسخگو نیست؟ لطفا این موضوع را از جانب ما سهامداران پیگیری کنید.

 ۳۲۴...۰۹۱۸: به امید خدا با رونق گرفتن بورس، امیدواریم سهام ما به ارزش واقعی خودش، برسه. عده‌ای سوداگر با به‌هم‌زدن بورس، سهام ارزشمند مردم رو در کفِ قیمت خریدند. خواهشمندیم گزارشی درباره اخلالگران اقتصادی در بازار سهام بنویسید.

 ۳۲۵۴...۰۹۱۹: بورس تهران یک تیم مدیریتی شجاع نیاز داره که اول از همه بساط محدودیت دامنه نوسان و حجم مبنا و قیمت پایانی رو جمع کنه تا بتونه مثل همه بورس‌های معتبر رونق بگیره و اعتماد سرمایه‌گذاران جدید رو جلب کنه. در حال حاضر باید دائم نگران باشیم با یه تصمیم اشتباه نقدشوندگی رو دوباره بدتر از اینکه هست نکنند. چرا مطلبی در این باره منتشر نمی‌کنید؟

 ۰۹۱۲...۵۵۴۴: پالایشی یکم چه زمانی باز می‌شود؟ چرا در مورد پالایشی یکم این همه حاشیه وجود دارد. بعضی از کانال‌های تلگرامی اعلام کردند پالایشی یکم از شنبه باز می‌شود اما مسوولان بورس در این مورد اطلاعاتی به مردم نمی‌دهند. همین اخبار ضدونقیض، سهامدار را دچار آشفتگی و سردرگمی می‌کند.