• 1388...0938: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و کارگزاری بانک سپه پس از 80 روز در 10 مرتبه فقط 900 هزار تومان برایم واریز کردند. سهام عدالت من یک میلیونی است پس 10 میلیون باقی‌مانده را چه کردند؟ چرا وعده وعید ناجوانمردانه می‌دهند؟
  • 4648...0912: چرا در نماد دماوند 3 سال بحث افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی مطرح است اما بعد از حسابرسی باز هم به تعویق می‌افتد؟
  • 0905...0917: آیا در تمام بورس‌های معتبر جهان به دفعات و چندباره تمام نمادها سراسر سبز یا تمام قرمز می‌شوند؟ پس جایگاه این همه تحلیل و بررسی و قوانین و گفتار و نقل قول مدیرعامل و صورت‌حساب موردتایید و گزارش ماهانه چیست و کجاست؟
  • 4428...0917: هزینه‌ای که کارگزاری‌ها بابت خرید یا فروش سهام می‌گیرند نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار بالاست و بعضا با اختلالاتی که در هسته معاملات کارگزاری‌ها به وجود می‌آید ضررهای زیادی نصیب سهامدار می‌شود و کارگزاری‌ها هیچ مسوولیتی در این زمینه قبول نمی‌کنند. لازم است سازمان بورس تصمیماتی اتخاذ کند که سطح هزینه خرید و فروش سهام کمتر شود و به حداقل برسد.
  • 6019...0919: لطفا این موارد را پیگیری کنید: ۱- قراردادهایی که هنگام ثبت‌نام در کارگزاری‌ها امضا می‌کنیم تک نسخه‌ای هستند و به هیچ وجه یک نسخه از آن به مشتری داده نمی‌شود. ۲- در بعضی کارگزاری‌ها در بین قراردادها، قرارداد انتقال سهام عدالت نیز گنجانده می‌شود ۳- سه نوع دسترسی در ۳ قرارداد جداگانه از مشتری امضا گرفته می‌شود با نام‌های آنلاین، برخط و آفلاین که مشتری‌های جدید مثل من که از این اصطلاحات چیزی نمی‌دانیم به هیچ وجه متوجه نمی‌شویم و به هیچ عنوان آنلاین معامله نمی‌کنیم. ۴- قرارداد خرید اعتباری هم امضا می‌کنیم ولی به هیچ‌وجه اعتباری داده نمی‌شود و حتی حضوری هم که برای پیگیری به کارگزاری مراجعه کردم گفته شد باید درخواست کتبی بدهم ولی به احتمال قوی قبول نکنند، درخواست کردم قراردادی که برای خرید اعتباری امضا کردم باطل شود که گفتند امکان ندارد. لطفا اگر می‌شود در این موارد توضیحاتی به ما بدهید.