همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۶۶هزار و ۳۷۲سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۷۵میلیون و ۴۱۸هزار و ۷۶ریال دادوستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۰هزار و ۷۰۰ سهم به ارزش بیش از ۶۴۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

۸۷درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۳درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد مبارکه بود و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به مهرکام پارس بود.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۷۲۵هزار و ۷۸۸سهم به ارزش سه میلیارد و ۱۶۲میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد.حجم خرید ۴۳درصد و حجم فروش ۵۷درصد بود. بیشترین خرید مربوط به داروسازی البرز و بیشترین فروش برای چادرملو بود.

تالار سهم آشنا

روز شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۲۶هزار و ۹۶۹سهم به ارزش ۳۷۷میلیون و ۳۰۶هزار ریال مبادله شد که ۶۵درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۳۵درصد آن مربوط به خرید بود.

همچنین شرکت‌های چادرملو و پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش فروش و شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۱۴۹هزار و ۶۵۷سهم (متعلق به ۳۴ شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۴۱۹میلیون ریال بود.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سایپا و فولادمبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۲میلیون سهم از سهام ۵۸ شرکت دادوستد شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز چادرملو بیشترین تقاضای خرید را در تبریز داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۰۸هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۵۴۱میلیون ریال از سهام ۳۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۵درصد مربوط به خرید و ۶۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت تراکتورسازی ایران و فولاد‌مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.