مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم با حضور صاحبان بیش از ۹۲ درصد از سهام این شرکت تشکیل شد و تقسیم ۱۵۰۰ ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۳۹۴ را تصویب کرد. در این جلسه که به ریاست دکتر علیرضا برادران، رئیس هیات مدیره جم و نظارت دکتر محمد مهدی انتشاری و علی کریمی برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت جم به تصویب رسید. رئیس هیات‌مدیره جم در حاشیه این جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌های این شرکت و تکالیف مجمع برای سال ۱۳۹۵ به خبرنگار ما گفت: افزایش تولید و فروش، جلوگیری از خام فروشی، حفظ سود پایدار برای بازنشستگان کشوری، پایداری خوراک، صادرات ارزی قابل توجه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای از مهم‌ترین‌ اهداف شرکت پتروشیمی جم بوده و هست.

برادران همچنین خرید سهام رشدی و ارزشی در حوزه پتروشیمی، توجه به ایمنی و پشت سرگذاشتن یک‌سال بدون حادثه، مبارزه با فساد اقتصادی و کاهش ۷۵ درصدی هزینه‌های نقل و انتقال منابع ارزی و تحکیم امنیت مسیرهای موجود را از دیگر فعالیت‌های مثبت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۴ ذکر کرد. مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری فعالیت‌های صورت گرفته مزبور را نشان از عزم جدی این صندوق و هلدینگ تخصصی انرژی (نفت،گاز،پتروشیمی و نیروگاهی) در تحقق اهداف اقتصادمقاومتی، توسعه صادرات، رشد اشتغال و تولید، رشد بازدهی و بهره‌وری و ایفای مسوولیت‌ها و ماموریت‌های سازمانی و اجتماعی دانست. وی پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای تعریف شده فعلی و آتی را مطابق با زمان‌بندی تعریف شده از مهم‌ترین‌ برنامه‌های پتروشیمی جم ذکر کرد و افزود: شرکت باید با استفاده از ابزارهای نوین مالی داخلی و بین المللی، منابع ریالی و ارزی و همچنین جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به نحوی تامین مالی پروژه‌ها را انجام دهد که حداکثر آورده سهامداران ۱۵ درصد باشد.

وی با اشاره به توسعه و فروش محصولات به مشتریان نهایی و گسترش بازارهای منطقه‌ای و جهانی بر حرکت شرکت به سمت بانکداری بین المللی و مبادلات جهانی تاکید کرد. دکتر برادران همچنین با تاکید بر حفظ رشد پایدار و کیفیت سود گفت: سهام پروژه‌ها و واحدهای پتروشیمی همانند پلی پروپیلن جم باید در فرابورس و بورس عرضه شود. رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم، همچنین پیگیری حقوقی و وصول مطالبات معوق، تقویت سطح ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست (H.S.E) و کنترل و صرفه جویی در هزینه‌ها را از دیگر وظایف مجتمع پتروشیمی جم برای سال ۱۳۹۵ دانست.