واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان « نحوه به‌کارگیری و تعدیل ابزارهای تکنیکال در بازار سهام ایران (تعدیلات در اندیکاتورها و الگوهای هارمونیک)» روز جمعه ۲۵ تیر به مدت ۸ ساعت برگزار می‌کند. در این دوره سعی شده است تا با آشنا کردن افراد با فضای واقعی بازار سرمایه، ضمن ارائه تعاریف بسیار کاربردی و مهم در بازار به تحلیل هر یک از این مفاهیم پرداخته و نحوه‌ استفاده از این مفاهیم در معاملات سهامداران تشریح شود. معرفی انواع ابزار موجود در بازار به همراه ویژگی‌های هر یک از این ابزارها در کنار معرفی کامل انواع بازار‌ها و نحوه فعالیت و سازماندهی هر یک از آنها، قوانین معاملات مختص به ابزارها و هر یک از بازار‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. معرفی کامل سایت‌ها و نحوه اطلاعات‌گیری و تحلیل هریک از این اطلاعات برای انجام معاملات نیز از جمله اهداف این دوره است. مباحث و سرفصل‌های کلیدی مورد نظر در این دوره که توسط آقای علی قنبری ارائه می‌شود، شامل این موارد است:

ماهیت کندل چیست؟ (ماهیت کندل‌ها در بازار‌های جهانی و نحوه شکل‌گیری آنها و تفاوت آن با ماهیت کندل‌ها در بازار ایران - نحوه تعدیل کندل‌ها و الگو‌های مرتبط با کندل در بازار ایران)

میانگین‌های متحرک پنج گانه چیست؟(SMA-EMA-LWMA-SMMA-DEMA)و سازگاری کدام یک از میانگین‌ها با بازار ایران بیشتر است؟علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه ‌کنند.