گروه بنگاه‌‌ها: تامین سرمایه امین با ارائه خدمات ویژه در حوزه تامین مالی، مدیریت دارایی و مشاوره مالی در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهد یافت. به گزارش روابط عمومی امین، نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که از روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد شاهد ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های مطرح ایران در بخش‌های مختلف مالی خواهد بود، در همین راستا تامین سرمایه امین به همراه دو شرکت زیر مجموعه خود شامل کارگزاری امین آوید و شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین نیز به ارائه جشنواره ای از خدمات خود با تخفیف ویژه نمایشگاهی اقدام می‌کنند.

این جشنواره ۴ روزه شامل ارائه تخفیف کارمزد ارائه خدمات تامین مالی در بخش‌های انتشار انواع اوراق برای شرکت‌های صنعتی و خدماتی، تخفیف ۲۵ درصدی در ارائه خدمات ارزشگذاری شرکت‌ها، فروش انواع اوراق به مشتریان ویژه تامین سرمایه امین، ارائه خدمات مهندسی مالی و ادغام و تملیک، امکان معرفی رایگان فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران و دریافت اطلاعات پروژه‌های سرمایه‌پذیر برای یافتن سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، امکان صدور واحدهای صندوق امین ملت با پیش‌بینی سود ۲۲ درصدی توسط کارگزاری امین آوید و امکان استفاده از کلیه نرم‌افزارهای مالی شرکت نوآوران امین با ۳۰ درصد تخفیف می‌شود. کارشناسان تامین سرمایه امین به‌صورت روزانه در طول ایام برگزاری این نمایشگاه به ارائه مشاوره رایگان خدمات تامین مالی، ارزشگذاری، مهندسی مالی و مدیریت دارایی اقدام می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان با آخرین روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه از جمله انتشار اوراق سلف، اجاره، مرابحه، استصناع، صندوق‌های پروژه و زمین و ساختمان در غرفه امین آشنا شوند.

تامین سرمایه امین که اخیرا سرمایه خود را به ۴ هزار میلیارد ریال رسانده است طی ۸ سال گذشته اقدام به تامین مالی ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی برای بیش از ۱۵۰ شرکت ایرانی از طریق بازار سرمایه کرده است که از این نظر بزرگ‌ترین شرکت تامین سرمایه ایران محسوب می‌شود. تامین سرمایه امین طی یک ماه اخیر با انعقاد قرارداد با شرکت trade آلمان به نمایندگی از وزارت اقتصاد این کشور برنامه حضور هیات‌های مختلفی از شرکت‌های آلمانی در صنایع مختلف برای حضور در ایران و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ایرانی را تدارک دیده است که اولین گروه آن در حوزه صنایع غذایی و ماشین‌آلات صنعتی طی روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ماه با بیش از ۶۰ شرکت ایرانی برای سرمایه‌گذاری و اقدامات مشترک نشست برگزار کردند. همچنین تامین سرمایه امین در حال حاضر ۵۰ هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت و بازارگردانی دارد که صندوق امین ملت با محقق کردن سود ۱/ ۲۳ درصدی تا پایان خردادماه از جمله موفق‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت در ایران است. تامین سرمایه امین در حال حاضر مدلی جدید از صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF را طراحی کرده و اساسنامه آن را به تصویب سازمان بورس رسانده که می‌تواند تحولی در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF در ایران به‌وجود بیاورد.