گروه بنگاه‌ها:مجمع عادی سالانه شرکت نفت سپاهان با حضور صاحبان بیش از ۹۵درصد سهام این شرکت در روز پنج‌شنبه ۲۷خرداد ۱۳۹۵ برگزار شد. شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۹۴ موفق به رشد ۱۰ درصد تولید و فروش شد تا جایی که رکورد تولید ۷۲۵ هزار تن را به ثبت رساند. در حوزه محصولات نهایی، فروش شرکت رشد ۳۹ درصدی داشته است و از مرز ۱۰۰ هزار تن عبور کرد. همچنین شرکت نفت سپاهان با همکاری یک شرکت معتبر ایتالیایی تولید خود را تحت نام برند جهانی آن شرکت ظرف چند ماه آینده آغاز خواهد کرد. همچنین برای توسعه محصولات تحت لیسانس، توافق نهایی با شرکت اروپایی صورت گرفته است که می‌تواند به رشد دو برابری فروش روغن نهایی تا سال ۱۳۹۸ منجر شود. شرکت در راستای پیگیری مطالبات معوق ضمن وصول بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، دستور وزیر نفت را برای دریافت مطالبات خود دریافت کرده است.

علاوه‌بر این، پس از برجام، قرارداد گریس شرکت عملیاتی شده و فعالیت ساخت آن آغاز شده است. همچنین ماشین‌آلات واحد فوق مدرن پرکنی با دانش و تجهیزات به‌روز اروپایی در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. شرکت همچنین برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی به‌منظور اجرای پروژه برایت استاک را دارد که اجرای آن ارزش افزوده قابل‌توجهی برای شرکت به همراه خواهد داشت.

علاوه‌بر این، شرکت در سال ۱۳۹۴ اقدام به شروع فروش به روش CFR کرده که ضمن استفاده از ناوگان دریایی خود شرکت، امکان تحویل در محل مصرف کننده با قیمت بالاتر را فراهم ساخته است. برنامه بازاریابی و فروش مویرگی در سال ۱۳۹۴ شروع شد و در استان‌های غربی کشور در حال اجرا است و در اوایل ماه گذشته، در استان تهران و چند استان دیگر نیز آغاز شده است. این موضوع اثر قابل‌توجهی بر فروش روغن موتور شرکت داشته است. شرکت نفت سپاهان ضمن بهره‌برداری از واحد پساب، موفق به دریافت صنعت سبز نیز شد. در مجمع این شرکت ۷۵۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.