گروه بورس فلزات- زهرا مسافر: طی هفته گذشته قیمت میلگرد در بازار غیر رسمی از ثبات برخوردار بود اما تیرآهن نوسان داشت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، طی یک هفته گذشته میلگرد در بازار شاهد ثبات قیمت بود به گونه‌ای که میلگرد ۸ آجدار کلاف بدون تغییر قیمت به مبلغ ۶هزار و ۴۵۰ریال مورد مبادله قرار گرفت.

طی مدت مورد بررسی، میلگرد 10 آجدار شاخه و 12 آجدار اردبیل بدون هیچ‌گوه تغیر قیمت به مبلغ 6هزار و 250ریال به فروش رسیدند. در این مدت، میلگرد نمره 14 تا 25 میانه نیز بدون تغییر قیمت به مبلغ 6هزار و 300ریال عرضه شد.
طی یک هفته گذشته اما تیرآهن نوسان قیمت را در بازار تجربه کرد به طوری که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افزایش ۲۰هزار ریالی قیمت از یک‌میلیون و ۷۵هزار ریال به یک‌میلیون و ۹۵هزار ریال در پایان هفته گذشته رسید.
در این مدت، هر شاخه تیرآهن 16 با افت قیمت 5هزار ریالی مواجه شد و از یک‌میلیون و 400هزار ریال در شنبه هفته گذشته به مبلغ یک‌میلیون و 395هزار ریال معامله شد. طی مدت مورد بررسی هر شاخه تیرآهن 18 که در ابتدا از روندی رو به رشد برخوردار بود در پایان هفته متوقف و از یک‌میلیون و 720هزار ریال به مبلغ یک‌میلیون و 730هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت. طی هفته گذشته روند قیمت هر شاخه تیرآهن 20کاهشی بود به گونه‌ای که با افت 90هزار ریالی از 2میلیون و 300هزار ریال به مبلغ 2میلیون و 210هزار ریال به فروش رسید.
طی مدت یاد شده روند قیمت سبد تیرآهن درشت نیز کاهشی بود به طوری که هر شاخه تیرآهن ۲۲با افت ۱۰هزار ریالی از ۲میلیون و ۷۷۰هزار ریال در روز شنبه به قیمت ۲میلیون و ۷۰۰هزار ریال در پایان هفته مورد مبادله قرار گرفت.
در مدت مورد بررسی هر شاخه تیرآهن 24از نوسان اندکی برخوردار بود به گونه‌ای که در ابتدا رشد داشت اما دوباره به قیمت روز شنبه یعنی 3میلیون و 440هزار ریال معامله شد. طی هفته گذشته هر شاخه تیرآهن 27افت قیمت 300هزار ریالی را شاهد بود به طوری که از 5میلیون و 400هزار ریال در شنبه هفته گذشته به 5میلیون و 100هزار ریال رسید.