تالار معاملات بورس کشاورزی طی روز سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه، شاهد عرضه 4 هزار و 955‌تن کالا در چهار رینگ معاملاتی سبوس گندم، ذرت، کنجاله و جو دامی بود.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای کشاورزی در این روز ۶۵۰‌تن کالا شامل ۳۸۵‌تن ذرت‌، ۶۰‌تن جو دامی، ۱۵‌تن سبوس گندم و ۱۹۰‌تن کنجاله، به ارزش یک‌میلیارد و ۷۳۸‌میلیون و ۶۴۰‌هزار ریال در تالار طلایی معامله شد.
کارگزاران بورس کالای کشاورزی در رینگ جو‌، 60‌تن جو دامی داخلی به صورت نقد عرضه کردند که کل آن‌، به ارزش 149 میلیون و 250 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. هر کیلو جو دامی گرگان و مرودشت به ترتیب به قیمت 2460 و 2570 ریال داد و ستد شد.
رینگ کنجاله طی روز مذکور شاهد عرضه ۳ هزار و ۶۳۰‌تن کنجاله سویای برزیل بود. در این رینگ، ۱۹۰‌تن کنجاله‌، به ارزش ۶۳۶‌میلیون و ۶۵۰هزار ریال خریداری شد. هر کیلو کنجاله سویا پلیت برزیل با ۵۰ ریال افزایش نسبت به روز قبل، به قیمت ۳۳۵۰ ریال معامله شد.
در رینگ ذرت‌‌، یک‌هزار و 250‌تن ذرت دانه‌ای برزیل و ذرت شکسته قزوین عرضه شد که 385‌تن آن شامل 355‌تن ذرت دانه‌ای و 30‌تن ذرت شکسته به قیمت هر کیلو 2460 و 2108‌ریال و جمعا به ارزش 929میلیون و 790‌هزار ریال به فروش رفت.
کارگزاران در رینگ سبوس گندم‌، ۱۵‌تن سبوس گندم کرج عرضه کردند که کل آن به قیمت هر کیلو ۱۵۳۰ ریال و به ارزش ۲۲‌میلیون و ۹۵۰‌هزار ریال معامله شد.