گروه بورس فلزات- در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن در روز سیزدهم آگوست نسبت به سه روز پیش از آن قیمت انواع فلز غیرآهنی افزایش نشان می‌دهد. بنابراین گزارش، خرید نقدی فلز مس در این روز نسبت به سه روز گذشته با ۲۴۶دلار افزایش با نرخ ۷هزار و ۶۹۶دلار معامله شد.

فروش نقدی این فلز نیز با همین مقدار افزایش با نرخ ۷هزار و ۶۹۶دلار و ۵۰سنت دادوستد شد. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز مس به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۵۳۵دلار و ۷هزار و ۵۳۶دلار صورت گرفت. فلز روی در معاملات بورس فلزات لندن با ۷۰دلار افزایش با نرخ ۳هزار و ۳۸۹دلار به صورت نقدی خریداری شد.

فروش نقدی این فلز در نرخ ۳هزار و ۳۹۰دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه ماه فلز روی با نرخ‌های ۳هزار و ۳۳۱دلار و ۳هزار و ۳۳۲دلار انجام گرفت.

این گزارش می‌افزاید: خرید نقدی فلز سرب نیز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با ۱۷۳دلار افزایش با نرخ ۳هزار و ۴۵دلار صورت گرفت. فروش نقدی آن نیز با نرخ ۳هزار و ۴۸دلار معامله شد.

اما خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز سرب در این بازار به ترتیب با نرخ‌های ۳هزار و ۳۰دلار و ۳هزار و ۴۰دلار دادوستد شد. فلز نیکل در مبادلات روز سیزدهم آگوست با ۸۰۰دلار افزایش نسبت به سه روز گذشته با نرخ ۲۶هزار و ۲۰۰دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز در نرخ ۲۶هزار و ۲۰۵دلار صورت گرفت، اما خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل به ترتیب با نرخ‌های ۲۶هزار و ۵۹۵دلار و ۲۶هزار و ۶۰۰دلار بود. این گزارش حاکی است: فلز قلع در این میان و در روز سیزدهم آگوست نسبت به چند روز گذشته با ۱۶۵دلار افت با نرخ ۱۵هزار و ۶۶۰دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۱۵هزار و ۷۰۰دلار صورت گرفت.

و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ‌های ۱۵هزار و ۶۹۵دلار و ۱۵هزار و ۷۰۰دلار دادوستد شد.

خرید نقدی فلز آلومینیوم در رینگ مبادلاتی بازار فلزات لندن با ۱۴دلار افزایش در دو نرخ ۲هزار و ۵۲۹دلار مورد معامله قرار گرفت. فروش نقدی این فلز در نرخ ۲هزار و ۵۳۰دلار انجام گرفت و خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز به ترتیب با نرخ‌های ۲هزار و ۶۰۱دلار و ۲هزار و ۶۰۲دلار بود.

آلیاژ آلومینیوم نیز در این روز با ۱۰دلار افزایش با نرخ ۲هزار و ۴۰دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز در نرخ ۲هزار و ۱۵۰دلار بود.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلیاژ آلومینیوم با نرخ‌های ۲هزار و ۱۹۰دلار و ۲هزار و ۲۰۰دلار انجام شد.