تالار معاملات بورس کشاورزی طی روز یکشنبه ۲۱مرداد ماه، شاهد عرضه متنوع ۴‌هزار و ۸۵۰ تن کالا در شش گروه کالایی ذرت، برنج، شکر سفید، سبوس گندم، کنجاله و جو دامی بود.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای کشاورزی در این روز، ۹۷۰ تن کالا شامل ۴۹۵ تن ذرت، ۲۰ تن جو دامی، ۱۰ تن برنج، ۴۵ تن شکر سفید، ۳۰ تن سبوس گندم و ۳۷۰ تن کنجاله، به ارزش ۲‌میلیارد و ۷۶۳‌میلیون و ۲۷۵‌هزار ریال در تالار طلایی معامله شد.کارگزاران بورس کالای کشاورزی در گروه ذرت، ۶۰۵ تن ذرت دانه ای برزیل به صورت نقد عرضه کردند که ۴۹۵ تن آن، به ارزش یک‌میلیارد و ۲۰۲‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. هر کیلو ذرت برزیل تحویل ۳۰ مرداد ماه به قیمت ۲۴۳۰ ریال داد و ستد شد. در گروه برنج، ۱۰ تن برنج فجر فریدونکنار بر روی تابلوی عرضه رفت که کل آن به قیمت هر کیلو ۱۰‌هزار و ۵۰۰‌ریال و جمعا به ارزش ۱۰۵‌میلیون ریال معامله شد.

گروه شکر نیز شاهد عرضه ۴۵ تن شکر سفید همدان بود که کل آن به قیمت هر کیلو ۴۳۶۵ ریال و جمعا به ارزش ۱۹۶‌میلیون و ۴۲۵‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

در این روز همچنین ۳۰ تن سبوس گندم عرضه شد که با قیمت هر کیلو ۱۵۱۰ و به ارزش ۴۵‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال به فروش رفت.

گروه کنجاله طی روز مذکور شاهد عرضه ۴‌هزار و ۱۴۰ تن کنجاله سویا و کنجاله کلزا بود. در این گروه، ۳۷۰ تن کنجاله شامل ۳۴۰ تن کنجاله سویا و ۳۰ تن کنجاله کلزا، به ارزش یک‌میلیارد و ۱۶۲‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال خریداری شد. هر کیلو کنجاله سویا پلیت برزیل قیمت ۳۲۰۰ ریال را تجربه کرد.کنجاله کلزا پرک شیراز قیمت ۲۵۱۰ ریال را در هر کیلو شاهد بود.کنجاله کلزا پرک ورامین نیز به قیمت هر کیلو ۲۴۷۰ ریال به فروش رفت.در گروه جو دامی، ۲۰ تن جو دامی کرمانشاه عرضه شد که کل آن به قیمت هر کیلو ۲۵۵۰ ریال و جمعا به ارزش ۵۱‌میلیون ریال به فروش رفت.