گروه بورس فلزات - دیروز برخلاف ثبات قیمت میلگرد در بازار غیررسمی اما تیرآهن با افت قیمت روبه‌رو شد.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز روند ثبات قیمت میلگرد در بازار غیررسمی همچنان ادامه داشت.
براساس این گزارش، طی مدت یاد شده میلگرد 8 آجدار کلاف اهواز و میلگرد 10 و 12 آجدار اردبیل بدون تغییر قیمت به مبلغ 6هزار و 500 ریال و 6هزار و 260 ریال معامله شد.

در این مدت، میلگرد ۱۴ تا ۲۵ آجدار میانه نیز بدون تغییر قیمت نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به مبلغ ۶هزار و ۳۲۰ ریال در بازار غیررسمی به فروش رسیدند.
این گزارش می‌افزاید: دیروز قیمت تیرآهن با کاهش روبه‌رو شد به گونه‌ای که تیرآهن شاخه 14 با 15هزار ریال افت به مبلغ یک میلیون و 100هزار ریال به ثبت رسید.
هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ نیز طی مدت یاد شده با کاهش ۲۵ و ۲۸هزار ریالی به قیمت یک میلیون و ۳۹۰هزار ریال و یک میلیون و ۷۹۰هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.
این گزارش حاکی است اما هر شاخه تیرآهن 20 در این مدت با افزایش قیمت 30هزار ریال نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به نرخ 2میلیون و 380هزار ریال به فروش رسید.
دیروز سبد تیر‌آهن درشت نیز با کاهش قیمت مواجه شد به‌طوری که هر شاخه تیرآهن ۲۲ و ۲۴ با افت ۳۰هزار ریال به مبلغ ۲میلیون و ۸۲۰هزار ریال و ۳میلیون و ۷۲۰هزار ریال معامله شد.
طی مدت یاد شده هر شاخه تیر آهن 27 نیز با کاهش قیمت 70هزار ریالی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به مبلغ 4میلیون و 980هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.