گروه بورس فلزات- طی هفته گذشته قیمت میلگرد از ثبات برخوردار بود این در حالی است که نرخ تیرآهن نوسان داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، در هفته گذشته انواع سایزهای میلگرد تولیدی اهواز، اردبیل، میانه، کرمانشاه و البرز بدون تغییر قیمت در بازار غیر رسمی مورد مبادله قرار گرفتند.بر اساس این گزارش، طی مدت یاد شده میلگرد ۸آجدار کلاف اهواز به مبلغ ۶هزار و ۵۰۰ریال در بازار عرضه شد.
در این مدت میلگرد 10آجدار شاخه و 12آجدار اردبیل نیز بدون تغییر به قیمت 6هزار و 260ریال به فروش رسیدند.
درهفته گذشته، میلگرد نمره ۱۴ تا ۲۵آجدار میانه بدون تغییر قیمت به مبلغ ۶هزار و ۳۲۰ریال به ثبت رسیدند.
طی مدت یاد شده قیمت میلگرد تولیدی کرمانشاه نیز از ثبات نسبی برخوردار بود.
این گزارش می‌افزاید: در این مدت سبد تیرآهن ریز و درشت از نوسان برخوردار بود به طوری که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افت ۵هزار ریالی از یک‌میلیون و ۱۲۰هزار ریال در ابتدای هفته به یک میلیون و ۱۱۵هزار ریال در پایان هفته رسید.
طی مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن 16 که در ابتدای هفته روند افزایشی داشت در پایان هفته این روند متوقف شد به طوری که این سایز تیرآهن از یک‌میلیون و 415هزار ریال در روز شنبه با رشد 5هزار ریالی به یک‌میلیون و 420هزار ریال در سه‌شنبه رسید اما دوباره در چهارشنبه هفته مورد بررسی به مبلغ به یک‌‌میلیون و 415هزار ریال عرضه شد.
در هفته گذشته هر شاخه تیرآهن ۱۸ روند کاهشی قیمت را تجربه کرد به طوری که از یک‌میلیون و ۸۳۵هزار ریال در ابتدای هفته با افت ۱۷هزار ریالی به نرخ یک‌میلیون و ۸۱۸هزار ریال در پایان همان هفته مورد مبادله قرار گرفت.
در این مدت هر شاخه تیرآهن 20 نیز با کاهش 50هزار ریالی قیمت از 2میلیون و 400هزار ریال به مبلغ 2میلیون و 350هزار ریال به ثبت رسید.
این گزارش حاکی است: سبد تیرآهن درشت نیز طی هفته گذشته شاهد نوسان قیمت بود به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۲۲ با رشد ۵۰هزار ریالی از ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال به نرخ ۲میلیون و ۸۵۰هزار ریال مبادله شد.
طی مدت یادشده هر شاخه تیرآهن 24 از افت 70هزار ریالی قیمت برخوردار بود و از 3میلیون و 820هزار ریال به مبلغ 3میلیون و 750هزار ریال در پایان هفته در بازار غیررسمی به فروش رسید.
بنابراین گزارش، هر شاخه تیرآهن ۲۷طی هفته گذشته روند افزایشی را تجربه کرد به طوری که با رشد ۱۳۰هزار ریالی قیمت از ۴میلیون و ۹۲۰هزار ریال به مبلغ ۵میلیون و ۵۰هزار ریال در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفت.