گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلز در 31جولای در بورس لندن نسبت به روز گذشته افزایش نشان می‌دهد.
بنابر این گزارش، خرید نقدی فلز مس با ۲۷۰دلار افزایش با نرخ ۸هزار و ۱۵۸دلار مورد معامله قرار گرفت. فروش نقدی این فلز در ۳۱جولای با ۲۷۴دلار افزایش با نرخ ۸هزار و ۱۵۹دلار داد و ستد شد. این در حالی است که خرید و فروش اعتباری فلز مس در این روز به ترتیب با نرخ‌های ۸هزار و ۵دلار و ۸هزار و ۱۰دلار مبادله شد.

خرید نقدی فلز سرب در 31جولای در بورس لندن با 160دلار افزایش با نرخ 3هزار و 118دلار خریداری شد و فروش نقدی این فلز نیز با همین مقدار افزایش با نرخ 3هزار و 119دلار صورت گرفت. این در حالی است که فروش نقدی فلز سرب روز گذشته در بورس لندن با نرخ 2هزار و 951دلار به فروش رسید.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز با نرخ‌های ۳هزار و ۹۶دلار و ۳هزار و ۹۷دلار مورد معامله قرار گرفت.این گزارش حاکی است خرید نقدی فلز قلع، روز گذشته در بورس فلزات لندن با ۸۷۵دلار افزایش با نرخ ۱۶هزار و ۴۷۵دلار مبادله شد.فروش نقدی این فلز با نرخ ۱۶هزار و ۴۸۰دلار در این بازار معامله شد. همچنین خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ‌های ۱۶هزار و ۴۷۵دلار و ۱۶هزار و ۵۰۰دلار در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن معامله شد.
خرید نقدی فلز روی روز گذشته با 90دلار و 50 سنت افزایش، با نرخ 3هزار و 590دلار معامله شد.
فروش نقدی فلز روی نیز با نرخ ۳هزار و ۵۹۰ دلار در این بازار به فروش رسید.خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز به ترتیب با نرخ‌های ۳هزار و ۵۴۰ دلار و ۳هزار و ۵۴۰دلار و ۵۰ سنت مورد معامله قرار گرفت.این گزارش می‌افزاید: در معاملات ۳۱ جولای بورس فلزات لندن، فلز نیکل با یک هزار و ۱۲۵ دلار افزایش با نرخ ۳۱هزار و ۵۴۵ دلار به صورت نقدی خریداری شد.فروش نقدی این فلز نیز با همین مقدار افزایش در نرخ ۳۱هزار و ۵۵۰ دلار مبادله شد.
این در حالی است که خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز با نرخ‌های 31هزار و 500 دلار و 31هزار و 505 دلار دادوستد شد.
فلز آلومینیوم در معاملات این بازار با ۲۵ دلار افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲هزار و ۷۰۰ دلار خریداری شد.فروش نقدی این فلز نیز در نرخ ۲هزار و ۷۰۰ دلار و ۵۰ سنت مورد معامله قرار گرفت.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلومینیوم در این روز به ترتیب با نرخ‌های 2هزار و 758 دلار و 2هزار و 759 دلار معامله شد.موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در 31 جولای، بدین قرار است: نیکل 13هزار و 980 تن، روی 65هزار و 875 تن، قلع 13هزار و 665 تن، مس 101هزار و 750 تن، سرب 37هزار و 575 تن، آلومینیوم 838هزار و 800 تن و آلیاژ آلومینیوم 78هزار و 200 تن بود.