گروه بورس‌فلزات- قیمت انواع فلز در معاملات صورت گرفته در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن در 30جولای نسبت به هفت روز گذشته کاهش یافت.
بنابراین گزارش، فلز مس با ۴۲۰دلار کاهش در ۳۰جولای نسبت به ۲۳جولای با نرخ ۷هزار و ۸۸۰دلار به صورت نقدی خریدار شد.
فروش نقدی این فلز با همان مقدار کاهش با نرخ 7هزار و 885دلار مورد معامله قرار گرفت.
در رینگ مبادلات بورس‌فلزات لندن خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز مس به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۷۵۱دلار و ۷هزار و ۷۵۲دلار صورت گرفت.
خرید نقدی فلز روی در این بورس با 251دلار افت با نرخ 3هزار و 499دلار و 50سنت معامله شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۳هزار و ۵۰۰دلار در بورس لندن مورد معامله قرار گرفت.اما خرید و فروش سه ماهه اعتباری فلز روی با نرخ‌های ۳هزار و ۴۵۵دلار و ۳هزار و ۴۵۵دلار و ۵۰سنت دادوستد شد.
این گزارش می‌افزاید: فلز نیکل در مبادلات 30جولای با 4110دلار کاهش با نرخ 30هزار و 410دلار به صورت نقدی خریداری شد. همچنین فروش نقدی فلز نیکل با نرخ 30هزار و 415دلار مورد معامله قرار گرفت. که نسبت به هفت روز گذشته کاهش چشم‌گیری را نشان می‌دهد.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز به ترتیب با نرخ‌های ۳۰هزار و ۳۹۰دلار و ۳۰هزار و ۳۹۵دلار مورد معامله قرارگرفت.خرید نقدی فلز سرب نیز با ۵۲۵دلار کاهش نسبت به هفته گذشته با نرخ ۲هزار و ۹۵۰دلار معامله شد.
فروش نقدی این فلز نیز در رقم 2هزار و 951دلار صورت گرفت و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز سرب با نرخ‌های 2هزار و 955دلار و 2هزار و 956دلار بود.
این گزارش حاکی است، خرید نقدی فلز آلومینیوم نیز در این روز با یک هزار و ۱۰۴دلار کاهش در رقم ۲هزار و ۶۷۵دلار معامله شد.
فروش نقدی این فلز با 2هزار و 675دلار و 50سنت مورد معامله قرار گرفت و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلومینیوم نیز به ترتیب با نرخ‌های 2هزار و 738دلار و 50سنت و 2هزار و 739دلار دادوستد شد.
خرید نقدی فلز قلع در رینگ معاملاتی بورس فلزات لندن با ۹۰دلار کاهش با نرخ ۱۵هزار و ۶۰۰دلار مورد معامله قرار گرفت.
فروش نقدی این فلز با نرخ 15هزار و 620دلار صورت گرفت و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ 15هزار و 600دلار و 15هزار و 605دلار معامله شد.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در ۳۰جولای به این قرار است: آلومینیوم ۸۳۷هزار و ۱۵۰تن، مس ۱۰۱هزار و ۸۰۰تن، سرب ۳۹هزار تن، روی ۶۶هزار و ۹۷۵تن، قلعه ۱۳هزار و ۷۰۰تن و نیکل ۱۴هزار و ۱۰۰تن بود.