گروه بورس فلزات- قیمت انواع فلز در مبادلات 20جولای بورس لندن نسبت به 17جولای افزایش چشمگیری داشت.

بنابر این گزارش، خرید نقدی فلز مس در ۲۰جولای نسبت به ۱۷جولای در هر تن با ۱۷۰دلار افزایش به شرح ۸هزار دلار مورد معامله قرار گرفت.
فروش نقدی این فلز نیز با 161دلار افزایش با نرخ 8هزار و یک دلار معامله شد.
همچنین خرید و فروش سه ماهه مس در این روز با نرخ ۷هزار و ۹۱۰دلار و ۷هزار و ۹۲۰دلار انجام گرفت.
خرید نقدی نیکل در 20 جولای با 2هزار دلار افزایش با نرخ 33هزار و 795دلار در بورس لندن داد و ستد شد.
فروش این فلز در روز مورد بررسی با نرخ ۳۳هزار و ۸۰۰دلار به صورت نقدی به فروش رسید.
همچنین خرید و فروش سه ماهه فلز نیکل در بورس لندن به ترتیب با 33هزار و 450دلار و 33هزار و 500دلار صورت گرفت.
خرید فلز قلع در روز ۲۰جولای نسبت به ۱۷ جولای در هر تن با یک‌هزار و ۳۹۰دلار افزایش به نرخ ۱۵هزار و ۵۴۰دلار مورد معامله قرار گرفت. این در حالی است که فروش نقدی این فلز با نرخ ۱۵هزار و ۵۴۵دلار معامله شد. خرید اعتباری سه ماهه این فلز در روز مورد بررسی با نرخ ۱۵هزار و ۵۰۰دلار و فروش اعتباری آن با نرخ ۱۵هزار و ۵۱۵دلار بود. این گزارش می‌افزاید: افزایش قیمت سرب همچون سایر فلزات در مبادلات ۲۰ جولای نشان می‌دهد که این فلز با ۱۴۵دلار افزایش با نرخ ۳هزار و ۳۱۴دلار خریداری شد و فروش نقدی آن با قیمت هر تن ۳هزار و ۳۱۴دلار و ۵۰سنت بود. همچنین فروش اعتباری سه ماهه سرب با نرخ ۳هزار و ۲۹۰دلار صورت گرفت.
بنابر این گزارش، خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم با 25دلار افزایش نرخ 2هزار و 155دلار را در هر تن تجربه کرد و فروش نقدی آن با 2هزار و 165دلار بود.
فلز روی در ۲۰ جولای نسبت به روز ۱۷ جولای بورس لندن با ۴۹دلار افزایش با رقم ۳هزار و ۵۸۰دلار دادوستد شد، این در حالی است که فروش این فلز با نرخ ۳هزار و ۵۸۵دلار در هر تن صورت گرفت. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز روی به ترتیب با نرخ‌های ۳هزار و ۵۶۰دلار و ۳هزار و ۵۶۲دلار مورد معامله قرار گرفت. فلز آلومینیوم در بورس لندن با ۳۶دلار افزایش با نرخ ۲هزار و ۷۵۹دلار دادوستد شد. فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۷۶۰دلار بود. موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن طی۲۰ جولای معادل ۷۸هزار و ۷۶۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۳هزار و ۶۰۰تن آلومینیوم، ۱۰هزار و ۲۵ تن مس، ۶۸هزار و ۴۲۵تن روی، ۴۰هزار و ۷۷۵تن سرب، ۱۳هزار و ۱۵تن قلع و ۱۰هزار و ۹۵۰تن نیکل بود.