گروه بورس‌‌فلزات- دیروز بازار میلگرد از رکود برخوردار بود به گونه‌ای که انواع میلگرد بدون تغییر به قیمت روز ماقبل مورد معامله قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز به‌رغم رکود در بازار میلگرد اما قیمت تیرآهن با نوسان روبه‌رو شد. براساس این گزارش، طی روز گذشته هر شاخه تیرآهن ۱۴ بدون تغییر قیمت به مبلغ یک میلیون و ۱۱۰هزار ریال در بازار غیررسمی به فروش رسید.

در مدت یاد شده، هر شاخه تیرآهن 16 با افت 5هزار ریالی و هر شاخه تیرآهن 18 با افزایش 10هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به مبلغ یک‌میلیون و 405هزار ریال و یک‌میلیون و 815هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. این گزارش می‌افزاید: دیروز قیمت هر شاخه تیرآهن 20 که با افت 40هزار ریالی قیمت نسبت به روز قبل از آن روبه‌رو شده بود به مبلغ 2میلیون و 300هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد. طی مدت یاد شده، سبد تیرآهن درشت با افزایش قیمت مواجه شد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 24 و 27 با افزایش 50هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به ترتیب به مبلغ 3میلیون و 540هزار ریال و 4میلیون و 800هزار ریال به فروش رسید. در این مدت همچنین هر شاخه تیرآهن 22 بدون تغییر به قیمت 2میلیون و 750هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.