گروه بورس فلزات - قیمت مس طی مبادلات 16 جولای در بورس فلزات لندن کاهش یافت.
بنابراین گزارش، قیمت خرید نقدی مس در مبادلات ۱۶ جولای نسبت به نهم جولای در هر تن ۷۳دلار کاهش یافت و با نرخ ۷هزار و ۹۶۷دلار خریداری شد.
نرخ فروش نقدی این فلز هم در تاریخ یادشده معادل 7هزار و 967دلار و 50سنت بود.
همچنین خرید و فروش سه ماهه مس در مبادلات ۱۶ جولای با نرخ ۷هزار و ۸۳۵دلار و ۷هزار و ۸۴۰دلار انجام شد.

روی نیز در مبادلات 16 جولای بعد از چند روز رشد با افت قیمت مواجه شد، این فلز با افت 80دلاری در هر تن با نرخ 3هزار و 545دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن سه هزار و 545دلار و 50سنت به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه این فلز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با نرخ به ترتیب سه هزار و ۵۲۵دلار و سه هزار و ۵۲۶دلار صورت گرفت.
براساس این گزارش آلومینیوم در مبادلات 16جولای از رشد 33دلاری برخوردار شد، نرخ خرید نقدی این فلز دو هزار و 734دلار و فروش نقدی آن با نرخ دو هزار و 734دلار و 50سنت انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه این محصول در تاریخ ذکر‌شده با پیش‌بینی رشد اندک آن از سوی فعالان بازار مواجه شده و با نرخ دو هزار و ۷۹۲دلار و دو هزار و ۷۹۵دلار صورت گرفت.
این گزارش حاکی است، رشد قیمت سرب در مبادلات شانزدهم جولای نیز ادامه یافت، به طوری که نرخ خرید نقدی این فلز با رشد 184‌ دلاری با نرخ 3هزار و 124دلار و 50سنت انجام شد.
همچنین این فلز در ۱۶ جولای با نرخ سه‌هزار و ۱۲۵دلار به صورت نقدی به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه سرب به ترتیب با نرخ سه‌هزار و 90دلار و سه‌هزار و 100دلار انجام شد.
قلع در رینگ مبادلاتی ۱۶جولای از افت ۲۵دلاری قیمت برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز به ۱۴هزار و ۱۵۰دلار رسید.
همچنین فروش نقدی و سه ماهه آن هم با نرخ به ترتیب 14هزار و 175 و 14هزار و 155دلار صورت گرفت.
افت قیمت نیکل در مبادلات شانزدهم جولای شدت گرفت، نرخ خرید نقدی این فلز نسبت به نهم ماه، دوهزار و ۹۵۰دلار در هر تن کاهش یافت. این فلز با نرخ ۳۱هزار و ۹۱۰دلاری به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه نیکل در مبادلات LME با نرخ 32هزار دلار و 32هزار و 5دلار انجام شد.
موجودی انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ ۱۶جولای معادل ۷۸هزار و ۸۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۳۷هزار و ۹۲۵تن آلومینیوم، ۹۸هزار و ۸۷۵تن مس، ۶۸هزار و ۶۵۰تن روی، ۴۱هزار و ۵۷۵تن سرب‌، ۱۲هزار و ۴۲۵تن قلع و ۱۰هزار و ۵۲۴تن نیکل بود.