دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۳۵‌هزار و ۵۲۰‌تن انواع فولاد، مس و روی به ارزش ۳۵۰‌میلیارد و ۶۶۶میلیون و ۳۲۰هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۵۲هزار و ۸۶۰‌تن عرضه و در مقابل ۶۱‌هزار و ۶۰۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۳۴هزار و ۶۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۱۰رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۳۹‌میلیارد و ۴۱۵‌میلیون و ۶۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۸۸/۹۵ و ۲۷/۶۸‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

در روز مورد بررسی یک‌ هزار و ۴۴۰‌تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۱۱۰‌میلیارد و ۵۵۱‌میلیون ۲۶۰‌هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر حجم و ارزش ۰۵/۴ و ۵۳/۳۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار ۲۰‌تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۷۰۰‌میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۷/۰ و ۲۰/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در این روز در گروه معاملاتی آلومینیوم به‌رغم عرضه ۴۰۰‌تنی شمش آلومینیوم، به دلیل فقدان تقاضا هیچ گونه داد و ستدی در این گروه انجام نشد.

براساس این گزارش در روز یکشنبه در گروه محصولات کنسانتره هیچگونه عرضه‌ای صورت نگرفت.