گروه بورس‌‌فلزات- در تاریخ 23 تیرماه جاری میانگین قیمت ورق و پروفیل فولادی با افت 100ریالی در هر کیلو روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، طی مدت یاد شده میانگین قیمت نقدی پروفیل در بازار تهران معادل ۸هزار و ۴۲۰ریال بود که با کاهش ۱۰۰ریالی در هر کیلو مواجه شد.
براساس این گزارش، در این مدت میانگین قیمت نقدی پروفیل ریز در بازار تهران با کاهش 100ٍریالی در هر کیلو به مبلغ 8هزار و 520ریال مورد معامله قرار گرفت.
میانگین قیمت ورق ۲ وارداتی تحویل در بنادر شمالی بعد از گمرک در بیست و سوم تیرماه امسال به مبلغ ۷هزار و ۶۰۰ریال به فروش رسید که در هر کیلو کاهش ۱۰۰ریالی را تجربه کرد.
این گزارش می‌افزاید: طی مدت یاد شده میانگین قیمت ورق 2 جهانی تحویل در بنادر شمالی C&F و میانگین قیمت ورق 2 جهانی تحویل در مبدا EXW به ترتیب هر تن 620دلار و 545دلار ثبت شد.
در تاریخ هجدهم تیرماه جاری ۲۰هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم A و C با ضخامت HA و HC به صورت سلف و تاریخ تحویل سی‌ویکم شهریورماه امسال به ارزش ۱۳۲میلیارد و ۲۹۴میلیون و ۹۹۰ریال در بورس‌‌فلزات عرضه شد.
با توجه به عرضه مجدد ورق گرم فولاد مبارکه در روز دوشنبه هجدهم تیرماه جاری متاسفانه در مقابل افزایش 294ریالی عرضه قبلی فقط 33ریال کاهش داشته و عدم خرید کامل ورق‌های عرضه شده به علت قیمت بالای آن بوده است.