گروه بورس فلزات - دیروز قیمت آهن در بازار غیررسمی با افت مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت آهن در بازار غیررسمی با کاهش روبه‌رو بود. به گونه‌ای که میلگرد از وضعیت رکود، طی هفته گذشته خارج شد.
براساس این گزارش، طی روز گذشته میلگرد 8 آجدار کلاف اهواز نسبت به آخرین عرضه از 10ریال کاهش در هر کیلو برخوردار شد و به مبلغ 6هزار و 540ریال به فروش رسید.
در مدت یادشده، قیمت میلگرد ۱۰ آجدار شاخه و میلگرد ۱۲ آجدار اردبیل با ۱۰ریال کاهش در هر کیلو معادل ۶هزار و ۳۹۰ریال بود.
در این مدت، قیمت میلگرد 14 تا 25 آجدار میانه نیز از افت 10 تا 30ریالی در هر کیلو برخوردار بود، به گونه‌ای که به مبلغ 6هزار و 370ریال تا 6هزار و 400ریال مبادله شد.
طی مدت یاد شده، قیمت محصولات فولادی کرمانشاه از جمله میلگرد ۱۲و ۱۴ نرمال، ۱۲-۲ A آجدار و ۱۴ آجدار بدون تغییر نسبت به آخرین عرضه، مورد معامله قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید: دیروز سبد تیرآهن ریز با کاهش قیمت روبه‌رو شد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14، 16 و 18 با افت 10هزار ریالی، 20هزار ریالی و 5هزار ریالی به مبلغ یک میلیون و 115هزار ریال، یک‌میلیون و 450هزار ریال و یک میلیون و 830هزار ریال به فروش رسید.
طی مدت یادشده، هر شاخه تیرآهن ۲۰ با کاهش ۸۰هزار ریالی نسبت به آخرین عرضه به مبلغ ۲میلیون و ۴۰۰هزار ریال معامله شد.
این گزارش حاکی است، در میان سبد تیرآهن درشت، هر شاخه تیرآهن 22 و 24 بدون نوسان قیمت نسبت به چهارشنبه هفته گذشته در بازار غیررسمی عرضه شد: اما هر شاخه تیرآهن 27 با کاهش 50هزار ریالی به مبلغ 4میلیون و 730هزار ریال مبادله شد.